موسیقی

واکنش طناز طباطبایی به قهرمانی فرزانه فصیحی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری خاص در اینستاگرام اش، قهرمانی فرزانه فضیحی را تبریک گفته است. عصر روز گذشته بود که فرزانه فصیحی دونده کشورمان پیروز شد که در بخش دوی 60 متر داخل سالن به مقام قهرمانی آسیا برسد.

23 بهمن 1401

جشنواره مردمی ویهودنا یکی از جشنواره های دیدنی اسلواکی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبرهای واصله، جشنواره مردمی ویهودنا یکی از جشنواره های دیدنی اسلواکی به شمار می رود.

30 آبان 1401

دبی، مرکز سلبریتی های دنیا

دبی یک شهر بین المللی است و انواع هتل های لوکس، نشان از حضور مهمانان ثروتمند و معروف دارد. رزرو هتل دبی به وسیله مشهورترین سلبریتی های دنیا همواره رخ می دهد ازچهره های سینمایی و موسیقی تا شخصیت های معتبر سیاسی. علاوه بر این بعضی سلبریتی ها در دبی دارای...

15 مرداد 1401

مراکز تفریحی تبریز ، خوش گذرانی در دیار آذربایجان

بسیاری از شاعران، ادیبان و مردان سیاست که نام آن ها در صفحات تاریخ نقش بسته است، برخاسته از این شهر آذربایجانی بوده اند. سفر به تبریز و گشت وگذار در جغرافیای آن، مهیج و فراموش نشدنی است. این شهر پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری است که لحظه های تان را با...

11 مرداد 1401

پارک زیتون قشم؛ ترکیب هیجان و آرامش

قشم روی هم رفته به چند چیز معروف است: ساحل، دریا و تفریحاتی که هر جایی پیدا نمی شوند. امروز می خواهم پارک زیتون قشم را به شما معرفی کنم که بسته کاملی از هر سه مورد است؛ در پارک زیتون هم می توانید از شن های ساحل و موج های دریا لذت ببرید و هم تفریحاتی را تجربه...

22 خرداد 1401

سفرنامه مغولستان

همواره با شنیدن نام کشور مغولستان یاد چنگیز خان مغول میفتادم و هیچ موقع فکر نمیکردم روزی به عنوان یک گردشگر وارد این کشور بشم. اما از اونجایی که همواره به کشف کردن جهان و آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف علاقه زیادی داشتم این بار تصمیم گرفتم به مغولستان،...

15 اردیبهشت 1401

فیلمبرداری فیلم های کوتاه سوم شخص غاصب به انتها رسید

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم کوتاه سوم شخص غاصب به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین مهماندوست و فیلم کوتاه چمدان به کارگردانی برادران سامکو به سرانجام رسید.

12 اردیبهشت 1401

حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر فیلمبرداری !

خبرنگاران :مرجانه گلچین بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی خبر از حال بد و حادثه خطرناک داد که کاربران را غمگین کرد .

10 اردیبهشت 1401

دانلود برنامه ویرایش ویدئو حرفه ای VivaCut ، Video Editor PRO 2.7.5

نسخه نو برنامه ویرایش ویدئو ویژه و حرفه ای VivaCut - Pro Video Editor PRO مخصوص اندروید را از اینجا دانلود کنید.

14 دی 1400

ترول های کپی رایت باعث حذف مطالب اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی کره ای BTS شدند

شبکه های اجتماعی خیلی گسترده شده اند و صاحبان پیج های اینستاگرامی و توییتری با فالوور بالا برای خودشان مشکلاتی دارند که ما از خیلی از آنها آگاهی نداریم.

10 دی 1400

از پلنگ سیاه 2 تا نگهبانان کهکشان 3؛ تاریخ اکران فیلم های جدید مارول معین شد

عنوان رسمی و تاریخ اکران بعضی از فیلم های مارول از جمله پلنگ سیاه 2، نگهبانان کهکشان 3 و کاپیتان مارول 2 تعیین شده است.

26 خرداد 1400

معرفی 30 فیلم کمدی پربیننده

معرفی 30 فیلم کمدی از بهترین فیلم های کمدی پربیننده برای دوست داران هفت گنج، امیدواریم از دیدن این فیلم ها لذت ببرید.

6 فروردین 1400

محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا

تهران (پانا) - مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری از نهایی شدن محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده به نفع تهران خبر داد.

5 فروردین 1400

علائم بیماری اوتیسم یا درخودماندگی چیست؟

علائم بیماری اوتیسم از 9 ماهگی قابل تشخیص است و به اختلال در تعاملات اجتماعی، اختلال در ارتباطات کلامی و بروز رفتار های تکراری تقسیم می گردد. سن طلایی برای درمان بیماری اوتیسم تا قبل از 5 سالگی است.

17 اسفند 1399

شروع پخش سریال روزهای ابدی از 8 دی ماه

سریال تلویزیونی روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری به زودی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

7 بهمن 1399

علی رهبری دوباره ارکستر سمفونیک آنتالیا را رهبری می نماید

علی رهبری روز آدینه 4 فروردین 96 با گوستاو ریوینیوز نوازنده مطرح آلمانی و برنده مدال طلای مسابقات چایکوفسکی روسیه در سالن اسپندوس روی صحنه خواهد رفت.

7 آذر 1399

بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان چیست؟

در حال حاضر بسیاری از افراد تصور می کنند که با سرمایه کم نمی توان هیچ کسب و کاری راه انداخت. البته این درست است که به دلیل مسائل اقتصادی موجود، آغاز یک کسب و کار پیروز بسیار سخت است، اما باید بدانید که بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان هم ایده ای...

28 مهر 1399

چرا بازیگر تُرک به ایران آمد؟

فیلمبرداری فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی که یک ماه پیش آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و به تازگی آسیا تاشکین بازیگر ترک نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

29 شهریور 1399

خبرنگاران مراقب باشید دیسانیا سراغتان نیاید

رشت - خبرنگاران- پژوهشگر ، مشاور و مددکار اجتماعی گیلان نسبت به ابتلای افراد به نوعی از افسردگی موسوم به دیسانیا در روزهای خود قرنطینگی هشدار داد.

19 اردیبهشت 1399

زندگینامه: خانگل مِصِرزاده (1320 - 1398)

بانو خانگل ملقب به خانگل مصرزاده در حدود سال 1320 در روستای اوغاز در میان ایل سیوکانلو متولد شد. البته خانگل تاریخ تولدش را نمی دانست، خودش می گفت که وقتی روس ها به ایران آمدند من متولد شدم.

18 اردیبهشت 1399
تعداد: (30)