این ماشین ده هزار دلاری چینی برای تهران ساخته شده؟

به گزارش وبلاگ روشینا، شرکت Wuling هاچ بک الکتریکی جمع و جور Bingo را معرفی کرد. هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو گزینه ای بی کم و کاست برای شهرهایی مثل تهران است.

این ماشین ده هزار دلاری چینی برای تهران ساخته شده؟

شرکت سایک-جی ام-وولینگ اخیراً از هاچ بک کامپکت Bingo در چین پرده برداشت. هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو گزینه ای جمع و جور، ارزان و فوق العاده کاربردی برای تردد داخل شهر است. در ادامه به مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه این خودرو تازه بازار چین نگاهی خواهیم داشت که محصول سرمایه گذاری مشترک جنرال موتروز، سایک موتور و وولینگ موتورز است.

معرفی وولینگ بینگو؛ هاچ بک ارزان چینی با قوای برقی

خودرو Wuling Bingo طراحی سرراست ولی چشم نوازی به عنوان یک خودرو مینی چینی به همراه خطوط، تورفتگی ها و برآمدگی های نرم دارد. ضمن این، سقف مشکی یا سفید آن (بسته به نسخه) کمی چاشنی مجذوب نماینده تری را به نمای بیرونی اضافه می نماید تا حداقل کمی از سادگی آن کاسته گردد. شکل و شمایل رینگ ها هم هماهنگ با طراحی بیرونی است

هاچ بک وولینگ بینگو دارای 3950 میلی متر طول، 1708 میلی متر عرض و 1580 میلی متر ارتفاع به علاوه 2560 میلی متر فاصله بین دو محور است. این خودرو در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و صورتی عرضه می گردد.

گذشته از نمای بیرونی هاچ بک چینی وولینگ بینگو، کابین آن از اشکالی دایره ای در مرکز داشبورد و بقیه قسمت ها برخوردار است که خط نمای بیرونی آن را دنبال می نمایند. نسخه بالارده این خودرو برقی دو نمایشگر 10.25 اینچی با سیستم عامل LING OS را در بر می گیرد. ضمن اینکه با امکاناتی نظیر کنترل کشش، ورود بدون کلید، پارک اتوماتیک، استارت از راه دور و کنترل پایداری الکترونیکی ارائه می گردد. حتی در کنسل مرکزی آن می توان دایره چرخان برای دنده را دید.

مشخصات فنی هاچ بک الکتریکی Wuling Bingo

هاچ بک الکتریکی وولینگ بینگو پیکربندی یک موتوره دارد و در دو مدل در دسترس قرار می گیرد. یکی توانایی فراوری 40 اسب بخار قدرت و 110 نیوتون متر گشتاور را دارد و انرژی خود را از یک باتری لیتیوم آهن فسفات 17.3 کیلووات ساعتی تامین می نماید. مدل دیگر حدود 70 اسب بخار قدرت و 150 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید و باتری 31.9 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه و قیمت هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو

این محصول تازه سایک-جی ام-وولینگ یا SGMW در انتهای ماه مارس (اسفند تا فروردین پیش رو) به عرضه می رسد. بنا به گفته مدیر محصول وولینگ بینگو، این خودرو الکتریکی تازه قیمتی بین 70 هزار تا 100 هزار یوان (10 هزار و 300 تا 14 هزار و 700 دلار) خواهد داشت.

منبع: فرادید

به "این ماشین ده هزار دلاری چینی برای تهران ساخته شده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ماشین ده هزار دلاری چینی برای تهران ساخته شده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید