انتقاد از بهره برداری های مغایر با زیرساخت های شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ روشینا، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت شنیده ها حاکی است در مناطقی به طور مثال در منطقه 17 فضایی بیش از دو هزار مترمربع از زیرساخت های اجتماعی شهرداری استفاده ای مغایر با ماموریت های شهرداری تهران و گاها متضاد با خط و مشی های فرهنگی و اجتماعی می گردد.

انتقاد از بهره برداری های مغایر با زیرساخت های شهرداری تهران

سوده نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: بیکاری مرکز ثقل همه آسیب های اجتماعی قلمداد می گردد و سلامت اجتماعی را به خطر می اندازد. اگر برای بهبود مستمر فضای کسب و کار چاره ای نیندیشیم بیکاری گریبان اقتصاد شهری و سبد اقتصاد خانوار در شهرها را می گیرد و بر شمار آسیب های اجتماعی می افزاید.

وی ادامه داد: بر مبنای قانون حمایت از کسب و کار و نیز برنامه سوم توسعه شهر تهران و آیین نامه ارتقا و توسعه کارآفرینی در شهر تهران شهرداری تهران باید در راستای توسعه کارآفرینی نسبت به تدوین و پیشنهاد لایحه بهبود فضای کسب و کار در کلانشهر تهران اقدام می کرد که تا به امروز این لایحه به صحن شورا نیامده و عملا تکلیف قانونی بهبود فضای کسب و کار بر زمین مانده است.

نجفی گفت: از همین رو تذکر می دهم که هرچه سریعتر این لایحه از سوی شهرداری جهت آنالیز به صحن شورا ارسال گردد.

وی در تذکر دوم خود گفت: شنیده ها حاکی است در منطقه های به طور مثال در منطقه 17 فضایی بیش از دو هزار مترمربع از زیرساخت های اجتماعی شهرداری استفاده ای مغایر با ماموریت های شهرداری تهران و گاها متضاد با خط و مشی های فرهنگی و اجتماعی می گردد. لذا به شهرداران منطقه ها تذکر داده می گردد این موارد را مورد آنالیز قرار داده و نتایج را به شورای شهر ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتقاد از بهره برداری های مغایر با زیرساخت های شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از بهره برداری های مغایر با زیرساخت های شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید