اعزام ستاره های کاراته به لیگ جهانی با هزینه شخصی!

به گزارش وبلاگ روشینا، ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آلمان در حالی از 23 شهریور ماه شروع می گردد که گویا تعدادی از ستاره های کاراته ایران با هزینه شخصی راهی این رویداد گردیده اند.

اعزام ستاره های کاراته به لیگ جهانی با هزینه شخصی!

به گزارش وبلاگ روشینا ، ششمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در حالی قرار است از 23 شهریور ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار گردد که تعدادی از کاراته کاهای کشورمان با هزینه شخصی به این کشور سفر کردند. بهمن عسگری، سجادگنج زاده، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی زاده، سعید احمدی، هامون درفشی پور و مجید حسنی نیا از جمله کاراته کا هایی هستند که برای حضور در این رویداد ها با هزینه شخصی راهی آلمان گردیده اند.

اولین مرحله از این رقابت ها به میزبانی کشور فرانسه برگزار گردید که کاراته کاهای ایرانی در این رقابت ها حضور پیدا کردند. در دومین مرحله از این رقابت که به میزبانی امارات برگزار گردید کاراته ایران در این رقابت ها غایب بود، اما در سومین مرحله از این رقابت ها ملی پوشان کشورمان راهی لیگ جهانی هلند شدند، اما در چهارمین مرحله از این رقابت ها که به میزبانی مراکش برگزار گردید کاراته ایران غایب بود. ملی پوشان کشورمان در پنجمین مرحله از این مسابقات که به میزبانی استانبول برگزار گردید حضور داشتند و در ششمین مرحله از این رقابت ها که جزء مسابقات سهمیه المپیک 2020 توکیو است کاراته کاهای کشورمان به دلیل مسائل مالی فدراسیون ناچار شدند به هزینه شخصی راهی این مسابقات شوند. چون مسئولان فدراسیون در صحبت های خود اعلام نموده بودند که به دلیل مسائل مالی فدراسیون کاراته قادر به اعزام این تیم به لیگ جهانی آلمان نیستند و به همین دلیل، کاراته کاهای کشورمان برای اینکه صندلی خود را در رنکینگ جهانی از دست ندهند، ناچار شدند با هزینه شخصی راهی این رقابت ها شوند.

مسائل مالی فدراسیون ها باعث گردیده این روزها خبرهای زیادی در مورد لغو سفرهای ملی پوشان در رشته های مختلف به مسابقات بین المللی به گوش برسد. البته لغو سفرهای بین المللی برای ورزشکاران تنها مختص به رشته های رزمی کاراته و تکواندو نیست، بلکه در رشته های دیگر همچون کشتی نیز شاهد هستیم که به دلیل مسائل مالی فدراسیون مربوطه سفر تیم های ملی به مسابقات بین المللی لغو گردیده است. مهمترین نکته این است که کاراته برای اولین بار قرار است در المپیک حضور پیدا کند و برای رسیدن به این مسیر سخت باید در لیگ های جهانی که امتیاز آنها جزو امتیازهای المپیکی محسوب می گردد حضور پیدا نمایند، اما با توجه به اینکه کاراته در تمام رویدادهای خود مدال آور بوده و سهم بزرگی در مدال آوری به خصوص در بازی های آسیایی داشته، حالا شاهدیم با مسائل مالی روبرو است و این فرصت های بزرگ نباید به همین راحتی از دست برود.

منبع: ایران ورزشی

به "اعزام ستاره های کاراته به لیگ جهانی با هزینه شخصی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام ستاره های کاراته به لیگ جهانی با هزینه شخصی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید