ارایه خدمات به 1300مراجعه کننده در بیمارستان شهید چمران شیراز

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید چمران از خدمت رسانی به هزار و 300 بیمار از 29 اسفند تا ششم فروردین 1401 اطلاع داد.

ارایه خدمات به 1300مراجعه کننده در بیمارستان شهید چمران شیراز

به گزارش خبرگزاری وبلاگ روشینا، سید روح الله موسوی گفت: از این تعداد، هزار و 100 بیمار در بخش اورژانس تحت مداوا قرار گرفته و در کمتر از 6 ساعت مرخص شدند، بعلاوه 200 بیمار نیز با بستری شدن در بخش های مختلف بیمارستان، خدمات تشخیصی و درمان های حین بستری دریافت کردند.

او با اعلام برنامه ریزی صورت گرفته در این مرکز برای آمادگی و خدمت رسانی مناسب در ایام نوروز سال جاری گفت: در بازه زمانی یاد شده، به صورت میانگین روزانه نزدیک به 186 بیمار در بخش اورژانس این بیمارستان پذیرش شده اند که از این تعداد، روزانه به صورت میانگین 157 بیمار در بخش اورژانس مداوا و ترخیص شده و 28 بیمار نیز پس از انجام اعمال جراحی، بستری و در بخش های مختلف بیمارستان، خدمات درمانی لازم به آنان ارائه شده است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید چمران بعلاوه تعداد اعمال جراحی ارتوپدی انجام یافته در هفته نخست تعطیلات سال جاری مانند انواع شکستگی اندام های فوقانی و تحتانی، ترمیم پارگی های تاندون و اعصاب محیطی را 57 عمل جراحی برشمرد.

موسوی با اشاره به ایجاد آمادگی لازم برای خدمت رسانی مناسب این مرکز آموزشی درمانی در تعطیلات نوروز سال جاری، بیمارستان شهید چمران را یکی از مراکز شاخص در ارجاع بیماران استان فارس و قطب پذیرش بیماران نیازمند به سرویس های جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب ارجاعی در جنوب کشور معرفی کرد.

مدیر بیمارستان شهید چمران شیراز با بیان اینکه این بیمارستان دارای 186 تخت فعال است، ادامه داد: 15 متخصص و فوق تخصص ارتوپدی، 12 پزشک متخصص بیهوشی، 12 پزشک عمومی، متخصص رادیولوژی، متخصص پاتولوژی، متخصص داخلی و قلب در این مرکز درمانی، پذیرای بیماران و مراجعان هستند.

اوبا اعلام فعالیت 24 ساعته دو اتاق عمل بیمارستان شهید چمران با حضور متخصصان بیهوشی مقیم گفت: این مرکز درمانی با دارا بودن چهار بخش ارتوپدی، بخش مراقبت های ویژه و نیز واحد های تشخیصی شامل واحد های تصویربرداری، MRI، سی تی اسکن، آزمایشگاه و پاتولوژی و دیگر واحد های پاراکلینیک، به بیماران استان فارس و دیگر استان های کشور ارائه خدمت می نماید.

مدیر بیمارستان شهید چمران در ادامه از پیگیری برای تکمیل و راه اندازی پروژه اتاق عمل این مرکز درمانی با دارا بودن تمامی تجهیزات و امکانات روز جهان، به عنوان یکی از برنامه های در دست اجرا در بیمارستان شهید چمران اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این خدمت، بتواند گامی موثر در ارتقای کیفیت خدمات این مرکز باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارایه خدمات به 1300مراجعه کننده در بیمارستان شهید چمران شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمات به 1300مراجعه کننده در بیمارستان شهید چمران شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید