آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از 11 بهمن، تمدید مهلت دفاع از سرانجام نامه ها

به گزارش وبلاگ روشینا، معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی زمان آغاز آموزش دانشجویان برای نیمسال دوم را 16 بهمن معین و اعلام کرد که مهلت دفاع پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیم سال اول 1401-1400 نیز تا تاریخ 15 اسفند ماه خواهد بود.

آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از 11 بهمن، تمدید مهلت دفاع از سرانجام نامه ها

به گزارش وبلاگ روشینا، بر این اساس، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم از 11 تا 13 بهمن است و کلاس های دانشجویان از تاریخ شنبه 16 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا 20 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

امتحانات دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای نیمسال دوم نیز از بازه زمانی 20 خرداد تا 5 تیر ماه سال 1401 خواهد بود.

همچنین، معاون آموزشی این دانشگاه گفت؛ آخرین مهلت تمدید شده برای دفاع از سرانجام نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری برای دانشجویانی که خواهان ثبت نمره و دانش آموختگی در نیمسال اول 1401-1400 می باشند، روز یکشنبه 15 اسفند ماه و آخرین مهلت ثبت نمره این دانشجویان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

همچنین سرانجام مهلت ثبت نمرات سرانجام ترم دروس نظری، عملی و سمینار در نیم سال اول 1401-1400 در مقطع کارشناسی روز چهارشنبه 13 بهمن ماه سال جاری و مهلت درخواست تجدید نظر از پنج شنبه مورخ 14 بهمن لغایت 17 بهمن خواهد بود.

با اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، سرانجام مهلت ثبت نمرات در مقاطع تحصیلات تکمیلی روز یکشنبه 24 بهمن و مهلت تجدید نظر از دوشنبه 25 بهمن لغایت روز چهارشنبه 27 بهمن ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از 11 بهمن، تمدید مهلت دفاع از سرانجام نامه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از 11 بهمن، تمدید مهلت دفاع از سرانجام نامه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید