استارتاپ

سومین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع مشخص اولویت های کلیدی بخش اقتصاد دیجیتال و با تأکید بر حل چالش ها حول محور نماد الکترونیکی (اینماد)...

24 خرداد 1401

هفت سال کوشش شتاب دهنده شریف و اشتغالزایی برای هزار نفر ، گامی در راستای تکمیل زنجیره ارزش آفرینی

شتاب دهنده شریف گامی در راستای تکمیل زنجیره ارزش آفرینی دانشگاه شریف بوده است و تا به امروز توانسته نقش موثری در اشتغالزایی و حمایت از کسب وکار های نوپا داشته باشد.

23 خرداد 1401

آشنایی با دپارتمان مسئولیت اجتماعی خبرنگاران

سیمرغ، مظهر خرد کامل و بی نقص است. پرنده ای که بالاتر از هر بلندی، در قله های مرتفع به تماشای آدمیان می نشیند. پَرَش را که آتش بزنی، از هر کجای جهان، خودش را می رساند و امید هدیه می نماید.

17 خرداد 1401

شتاب در هوشمندسازی معادن با حمایت از استارتاپ ها

تهران (پانا) - مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) گفت حمایت از مجموعه های استارتاپی به عنوان بازوی کمکی برای دیجیتال سازی صنایع معدنی، ایجاد ارزش افزوده و کاهش قیمت تمام شده به افزایش قدرت رقابت پذیری مالی کشور می انجامد.

15 فروردین 1400

توسعه خودرو های هیبریدی-برقی سرعت می یابد

نخستین جلسه مشترک ایران خودرو و مپنا برای امکان سنجی همکاری مشترک برای توسعه خودرو های برقی برگزار گردید و تا کم تر از یک ماه آینده با ادامه نشست های مشترک و آنالیز ابعاد مختلف، تفاهم نامه همکاری تدوین خواهد شد.

14 آبان 1399

چند برنامه شهریِ سازگار با محیط زیست در آمریکای لاتین

داشتن شهر سازگار با محیط زیست حق همه افراد است اما نگرشی گذرا بر شرایط محیط زیست دنیا در دو دهه گذشته نشان می دهد که به رغم سیاست گذاری های اخیر در زمینه محیط زیست نه تنها اثرات مخرب انسانی در این حوزه کاهش نیافته بلکه مسایل حاد و دشواری مانند آلودگی شدید...

26 مرداد 1399

خبرنگاران اجرای تفاهم نامه مهارت آموزی فنی وحرفه ای و دانشگاه فرهنگیان خوزستان

اهواز - خبرنگاران - مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان درخصوص تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان گفت: با اجرای این تفاهم نامه زمینه تحول بنیادی و تغییر رویکرد نظام آموزشی از آموزش محوری صرف به سوی مهارت آموزی فراهم می شود.

13 مرداد 1399

چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟

یکی از مشکلاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی دارند؛ کوتاه بودن بخش بیوگرافی یا Bio اکانت ها است. مثلا، بیشتر از یک لینک نمی توان در اطلاعات پروفایل استفاده کرد یا بیشتر از چند خط توضیح نوشت. قابلیت استفاده از تعداد زیادی عکس نیست و نمی توان آدرس شبکه های...

10 فروردین 1399

مجری رباتیک در روسیه اخبار خواند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، پس از برگزاری یک کنفرانس رباتیک در روسیه، یک ربات انسان نما در تلویزیون رسمی این کشور اخبار خواند. این ربات به نام الکس اخبار شبانگاهی Russia 24، اخباری مربوط به قوانین میکرو فایننسینگ، آمار وزارت کشاورزی 2018 و انجمن فناوری...

18 تیر 1398