چرا ویزای های توریستی کانادا این روزها ریجکت می شوند؟

به گزارش وبلاگ روشینا، داشتن تجربه بسیار زیاد در امر مشاوره و بعلاوه اخذ ویزای کانادا پس از ریجکتی مرحله اول مهم ترین چیزی است که می تواند شما را در امر اخذ ویزای کانادا کمک کند.

چرا ویزای های توریستی کانادا این روزها ریجکت می شوند؟

ویزای اقامت موقت یا ویزای گردشگری (TRV) نوعی سند رسمی است که در پاسپورت شما قرار داده می شود و به مقامات کانادا نشان می دهد که شما شرایط ورود به کانادا را به عنوان گردشگر، دانشجو یا کارگر داشته اید.

کانادا از شهروندان بعضی کشورها قصد دارد که قبل از ورود به کانادا TRV بگیرند.

داشتن تجربه بسیار زیاد در امر مشاوره و بعلاوه اخذ ویزای کانادا پس از ریجکتی مرحله اول مهم ترین چیزی است که می تواند شما را در امر اخذ ویزای کانادا یاری کند. اگر درخواست ویزای گردشگری به کانادای شما رد شده است، جهت مشاوره در مورداخذ ویزای گردشگری کانادا، آژانس مسافرتی آبرنگ سفرمی تواند یکی از برترین انتخاب های شما جهت معین شدن شرایطی که برای کشور مبدا شما در نظر گرفته شده است، باشد.

اگرچه موضوع چندان پیچیده ای نیست، اما ویزای گردشگری باید به درستی و به موقع انجام شود. هیچ گونه ضمانتی در رابطه با زمان و سرعت پذیرش و تایید تقاضای شما وجود ندارد. برترین کار این است که به محض اطلاع از سفر به کانادا اقدام کنید. مثل هرگونه تقاضای مهاجرت دیگری هیچ گونه تضمینی برای موفقیت آمیز بودن این فرآیند وجود ندارد. می توانید برای اطمینان از گردآوری کامل مدارک مورد احتیاج و بعلاوه طی مراحل درخواست تا اخذ و بعلاوهپیکاپ ویزای کانادابا کارشناسان ما در آبرنگ سفر تماس بگیرید.

پنج علت اصلی رد شدن ویزای گردشگری کانادا

1. اشتباه متوجه شدن تستTRV برای صدور ویزای گردشگری

بر اساس گزارش ها مهاجرت، پناهندگی و شهروندی در کانادا مقدار رد ویزای اقامت موقت در کانادا در سال 2018 به بیش از یک نفر در هر چهار مورد رسیده است. درخواست ویزای گردشگری برای شهروندان بعضی کشورها الزامی است. چون دولت کانادا معتقد است که شهروندان بعضی کشورهای خاص ممکن است بیش از مدت مذکور در کانادا بمانند (این ریسک وجود دارد که آن ها به کشور خود بازنگردند) گردشگر ها مردمی هستند که شهروند نیستند یا اقامت دائم در کانادا ندارند. اما به صورت قانونی وارد کشور می شوند و برای تعطیلات سرگرمی تماشا خانواده یا شرکت در جلسات کاری مدتی در این کشور می مانند. مدت اقامت یک گردشگر محدود و معین است و آمدن آن ها به کانادا تحت شرایط مختلف انجام می شود.

سوال اصلی در فکر افسری که ویزا را صادر می نماید این است که آیا این شخص به کشور خود باز می شود و ویزای گردشگری او منقضی می شود؟

مدارکی که شما ارائه می کنید باید به اثبات پرونده شما یاری کند و بعد از اینکه ویزای گردشگری تان منقضی شد به کشور خود بازشد. ملاحظات دیگری برای واجد شرایط بودن و گرفتنویزای گردشگری در کاناداوجود دارد، مثل اینکه شما توانایی حمایت از خود را داشته باشید که به وسیله مشاهده صورت حساب های بانکی شما معین می شود و دعوتنامه ای که در قسمت زیر مورد بحث قرار می دهیم یا به لحاظ پزشکی یا جنایی ممنوعیت نداشته باشید.

2.شما فقط اسناد ذکر شده در فهرست IRCC را ارسال نموده اید

اسنادی که IRCC برای یک ویزای گردشگری معمولی می خواهد شامل:

  • فرم ها
  • هزینه ها
  • عکس
  • پاسپورت
  • اثبات حمایت اقتصادی
  • فتوکپی بلیط برگشت یا برنامه سفر
  • هرگونه سند دیگری که به وسیله دفتر ویزای کانادا مورد احتیاج است

IRCC/CIC یک چک فهرست بسیار مفید ایجاد نموده است که به صورت آنلاین، با نام چک فهرست اسناد مورد احتیاج برای اقامت موقت در دسترس شما قرار داده است.

اغلب اوقات ارائه این اسناد به تنهایی کافی نیست تا بتوانید ثابت کنید پس از سفر به کشور خود باز خواهید گشت. به طور کل کار عاقلانه این است که تا جایی که می توانید شواهدی فراتر از این موارد که در چک فهرست ارائه شده است، ارسال کنید. تمام اسنادی که نشان دهنده این است که شما شرایط زیر را دارید را ارائه کنید تا واجد شرایط شوید.

  • ارئه مدارکی که اثبات می نماید شما در خاتمه زمان اقامت خود در کانادا به کشور خود باز می شد.
  • مدرکی ارائه کنید که نشان دهد از لحاظ شرایط اقتصادی مورد احتیاج جهت حمایت از خود و خانواده تان و بازگشت به کشور خود تامین هستید.
  • اثبات کنید که بدون گرفتن مجوز در کانادا مشغول به کار یا تحصیل نخواهید شد.
  • مدرکی جهت عدم سو پیشینه خود ارائه کنید
  • اثبات کنید که خطری برای امنیت کشور کانادا ایجاد نمیکنید.
  • دارای کلیه مدارک مورد احتیاج هستید.
  • اثبات کنید که از سلامتی کامل برخوردار هستید و خطری برای سلامتی مردم کانادا ایجاد نمی کنید.

3. شما شواهدی مبنی بر اینکه به کشور خودتان باز می شد ارائه نکردید.

بسیاری از متقاضیان ویزای گردشگری تمام ارتباطات خودشان با کشورشان را معین نکردند و شواهدی که اثبات کند آن ها به کشورشان بازمی گردند را ارائه نکردند.

ارتباطات معین منظور چیزهایی است که شما در مالکیت خودتان دارید یا مثلا در جایی استخدام هستید. تقاضای TRV شما باید شامل نسخه هایی از سند مالکیت یا قراردادهای اجاره به مشاورین املاک باشد که به وسیله یک مترجم معتبر ترجمه شده باشد یا مثلا نامه هایی از طرف کارفرمای خود در رابطه با کاری که در آن مشغول به کار هستید و قراردادهایی که شما را به عنوان کارمند دائم جایی معرفی می نماید داشته باشید که مدتی که در آنجا هستید نقشی که در شرکت ایفا می کنید و زمانی که انتظار می رود پس از آن دوباره به شغل خود بازشد را نشان بدهد.

ارتباطات دیگری که در کشور خودتان دارید و نشان می دهد که شما به کشور خودتان باز می شد.

آیا شما رهبر یا عضو فعال یک سازمان اجتماعی یا کلیسا هستید؟ یک مدرکی از وظایف و نقشی که در آنجا دارید را ارائه کنید.

آیا از افراد سال خورده خانواده خود مراقبت می کنید؟ شواهد و مدارکی از مسئولیت های خودتان ارائه کنید.

ارائه بعضی از ارتباطات با کشورتان مشکل است، چون منجر به مورد چهار می شود.

4. شما برای تایید درخواست خودتان سوگندنامه ارسال نکردید.

سوگندنامه به عنوان یک مدرک قانونی محسوب می شود. اگر دوستان یا خانواده تان می توانند ادعای شما راجع به ارتباطاتی که دارید را تایید نمایند از آن ها بخواهید که برای درخواست ویزای شما سوگندنامه ه ای ارائه نمایند.

سوگندنامه نسبت به یک نامه حمایتی ساده از ارزش بالاتری برخوردار است، چون اگر سوگند به دروغ باشد دچار عواقب و پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت و همین امر باعث می شود که سوگندنامه برای افسری که می خواهد ویزای شما را صادر کند متقاعدنماینده تر باشد.

5. دعوتنامه شما به مقدار کافی دقیق نیست

به عنوان بخشی از دلایلی که شما به کانادا می روید و نشان می دهد در طول مدتی که در این کشور هستید، به لحاظ غذا و محل اقامت مسئله ای ندارید این است که دعوتنامه داشته باشید و برای درخواست ویزای شما یک حمایت محسوب می شود.

نامه دعوتنامه نباید خیلی مختصر باشد و باید مفصل و با جزییات نشان دهد که این فرد در طول اقامتش در این کشور مسئله ای بابت مکان و غذا ندارد.

نامه دعوتنامه باید شامل نام کامل فرد، تاریخ تولد و بعلاوه تاریخ دیدار شما با فردی باشد که برای شما دعوتنامه ارسال نموده است.

علاوه براین بسیار مهم است که نامه دعوتنامه به وسیله شخص مزبور امضا شود و یک شماره تماس و آدرس در قسمت ملاحظات نوشته شود تا صحت قصد و نیت این فرد کاملا اثبات شود.

اگر از این پنج اشتباه دوری کنید، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن درخواست شما وجود دارد.

در این مقاله ما مشاوره حقوقی را لحاظ نکردیم شما باید با یک وکیل که می تواند تقاضا و شرایط خاص و منحصربه فرد شما را ارزیابی کند، مشورت کنید.

منبع: کجارو

به "چرا ویزای های توریستی کانادا این روزها ریجکت می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ویزای های توریستی کانادا این روزها ریجکت می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید