پیش بینی بارندگی همراه با رعد و برق در خوزستان

به گزارش وبلاگ روشینا، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی سبب بارندگی همراه با رعد و برق تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده در بعضی نقاط این استان خواهد شد.

پیش بینی بارندگی همراه با رعد و برق در خوزستان

به گزارش گروه استان های وبلاگ روشینا از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی از روز آدینه به خوزستان سبب بارندگی همراه با رعد و برق تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده در بعضی نقاط این استان خواهد شد.

او اضافه نمود: سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده سبب بارش همراه با رعد و برق در منطقه ها شمالی، غربی و شرقی خوزستان و به صورت پراکنده در بقیه منطقه ها استان می گردد.

سبزه زاری با بیان اینکه در این مدت وزش باد میانه گاهی تندباد لحظه ای همراه با گرد و غبار محلی به ویژه در منطقه ها غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان نیز قابل انتظار است، اضافه نمود: اوج فعالیت این سامانه از عصر روز آدینه تا اوایل روز شنبه است و تا اوایل روز یکشنبه آینده شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بستان با 34.8 و ایذه با 11.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت 34.1 و حداقل 20.7 درجه سانتیگراد گزارش شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیش بینی بارندگی همراه با رعد و برق در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارندگی همراه با رعد و برق در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید