ورود و خروج گروهی طرفداران کاشیما آنتلرز به استادیوم آزادی با بلیت های 20 دلاری

به گزارش وبلاگ روشینا، نحوه ورود و خروج طرفداران کاشیما آنتلرز ژاپن به استادیوم آزادی تهران جهت تماشای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس تعیین شد.

ورود و خروج گروهی طرفداران کاشیما آنتلرز به استادیوم آزادی با بلیت های 20 دلاری

به گزارش وبلاگ روشینا، باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در آستانه سفر به تهران خاطرنشان کرد که عزیمت طرفداران از هتل محل اقامت در تهران به سوی استادیوم آزادی به صورت گروهی و با اتوبوس دربستی خواهد بود. همچنین طرفداران پس از سرانجام بازی نیز به صورت دسته جمعی به هتل باز می گردند. طرفداران تیم کاشیما آنتلرز که از ژاپن به تهران می روند یا مقیم ایران هستند باید مسئله عزیمت و خروج گروهی را مورد توجه قرار دهند.

این باشگاه سپس با اشاره به عدم معین بودن قیمت قطعی بلیت تماشای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و معین آن از سوی عوامل محلی از قیمت تقریبی 20 دلاری اطلاع داد.

بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس شنبه گذشته با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان ژاپنی سرانجام یافت. ساعت 18:30 دقیقه شنبه آینده (24 شب به وقت ژاپن) بازی برگشت این 2 تیم در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. افزایش 10 درصدی شانس پیروزی کاشیما در تهران از نگاه رسانه ژاپنی

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورود و خروج گروهی طرفداران کاشیما آنتلرز به استادیوم آزادی با بلیت های 20 دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود و خروج گروهی طرفداران کاشیما آنتلرز به استادیوم آزادی با بلیت های 20 دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید