نان سال جاری گران نمی گردد ، حتی یک دلار گم نشده است

به گزارش وبلاگ روشینا، به گزارش تجارت نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت درباره پرواز هواپیمای ایرانی به جده گفت: امروز با آقای ظریف صحبت کردم که ایشان هیچ اطلاعی نداشتند.

نان سال جاری گران نمی گردد ، حتی یک دلار گم نشده است

وی ادامه داد: از آقای اسلامی وزیر راه سوال کردم، پرواز به جده برای کار اداری و بازگرداندن کارمندان شرکت های هواپیمایی دولتی به ایران بوده است و هیچ چیز سیاسی و عقبه سیاسی در این پرواز نبوده است.

ربیعی اظهار کرد: اتفاقی افتاده بود که نرخ آرد برای نانوایان آزادپز مانند نانوایان صنعتی محاسبه شده بود که امروز تصمیم گرفتیم این نرخ برگردد و همان 900 تومان برای آزادپزان محاسبه گردد. نرخ آرد برای نانوایان یارانه ای هم همان 665 تومان است و نرخ آرد صنعتی ها نیز 2700 تومان خواهد بود. بنابراین سال جاری به نرخ آرد آزادپزان اضافه نمی گردد و قیمت نان در میان آزادپزان افزایش نخواهد داشت.

وی در خصوص موضوع کرونا گفت: آمار ها نشان می دهند فرایند ابتلا به کرونا در کل کشور با شیب کند رو به کاهش است. در استان تهران با کاهش 40 درصدی متوفیان روبرو بوده ایم.

ربیعی در خصوص گزارش تفریغ بودجه سال 97 توسط دیوان محاسبات بیان نمود: یکی از نظارت پذیرترین دولت های بعد از انقلاب، دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، تفریغ بودجه باید شامل گزارش همه دستگاه ها باشد، بخش هایی که ارز دریافت نموده اند، اما وارداتی نداشته اند تحت کنترل هستند، حتی یک دلار گم نشده است.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز

به "نان سال جاری گران نمی گردد ، حتی یک دلار گم نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نان سال جاری گران نمی گردد ، حتی یک دلار گم نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید