محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/زنجان طی مراسمی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی و مقامات سازمانی و استانی، محمود عزیزخانی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان معارفه شد.

محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد

به گزارش وبلاگ روشینا و به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی تامین اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: تحقق عدالت در گرو ایجاد اعتماد و شفاقیت است و باید حرکت ما به این سمت باشد.

ابوالفضل عفت نژاد اضافه نمود: فصل نوین حرکت تحول گرای سازمان تامین اجتماعی با سه مولفه اعتماد، مردمی کردن و عدالت محقق می گردد.

وی به ضرورت احیای رضایت مندی و اعتماد عمومی و همگام با گام دوم انقلاب اسلامی تاکید و اضافه نمود: در این مقطع ضروری است با تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان در جهت حل مسائل گام برداریم.

عفت نژاد بر لزوم تکریم مخاطبان و مراجعان تاکید نمود و یادآور شد: باید از همه ظرفیت مجموعه همکاران تامین اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم بهره ببریم.

محمود عزیزخانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم کوشش در جهت توسعه فناوری های هوشمند در ارائه خدمات را از برنامه های خود اظهار داشت و گفت: همه کوشش و حرکت ما در جهت افق 1404 سازمان و شکل گیری تامین اجتماعی پایدار، پویا، چابک و پاسخ گو خواهد بود.

در این مراسم از خدمات مسعود علیاری قدردانی و محمود عزیزخانی به عنوان مدیرکل نو تامین اجتماعی استان زنجان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید