مجلس افغانستان میان اشرف غنی و عبدالله میانجیگیری می نماید

به گزارش وبلاگ روشینا، در پی تداوم اختلافات سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله، مجلس افغانستان گفت که میان دو طرف میانجیگری می نماید.

مجلس افغانستان میان اشرف غنی و عبدالله میانجیگیری می نماید

به گزارش ، در پی تداوم اختلافات سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله، مجلس افغانستان بیان کرد که میان دو طرف میانجیگری می نماید.

علی اکبر جمشیدی، نماینده دایکندی در مجلس افغانستان گفت: جنجال های انتخاباتی عبدالله و غنی مردم را نگران و ناامید نموده است. وی خواهان تشکیل یک هیات تاثیر گذار 5 نفره برای مصاحبه با طرفین شد.

جمشیدی اضافه نمود: تا زمان که جنجال های انتخاباتی و تنش های داخلی حل نگردد، هیچ پیشرفتی در فرایند صلح با طالبان به میان نخواهد آمد.

عباس ابراهیم زاده، معاون دوم مجلس افغانستان نیز گفت: مردم از این شرایط شدیدا نگران هستند و در یک هفته گذشته حکومت در حالت توقف به سر می برد.

میر رحمان رحمانی، رئیس مجلس افغانستان نیز تاکید نمود که مجلس باید میان حکومت های موازی پا درمیانی کند و با هر دو طرف وارد مصاحبه گردد.

رئیس مجلس افغانستان اضافه نمود که در یک هفته گذشته حکومت به دلیل درگیر بودن در اختلافات سیاسی هیچ کاری را به پیش نبرده است.

رحمانی بیان داشت که مجلس بعد از تکمیل اعضای هیات اداری، روی گزینش هیاتی برای مصاحبه با اشرف غنی و عبدالله تمرکز خواهد نمود.

قابل ذکر است که اشرف غنی و عبدالله عبدالله، دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اخیرا به صورت همزمان مراسم تحلیف برگزار کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجلس افغانستان میان اشرف غنی و عبدالله میانجیگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس افغانستان میان اشرف غنی و عبدالله میانجیگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید