لیگ ملت های والیبال 2021 ، شکست تلخ در روز پر اشتباه ملی پوشان ایران

به گزارش وبلاگ روشینا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها مقابل آلمان صف آرایی کرد.

لیگ ملت های والیبال 2021 ، شکست تلخ در روز پر اشتباه ملی پوشان ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ روشینا، تیم ملی والیبال ایران در بازی نهم خود از لیگ ملت های 2021 در زمین شماره یک سالن فیرا در شهر ریمینی به مصاف آلمان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

دو تیم پیش از این 6 بار در میادین مهم بین المللی با هم روبرو شده بودند که هر تیم در 3 بازی پیروز شده اند. تیم ملی ایران در لیگ ملت های 2019 با نتیجه 3 بر صفر و در لیگ ملت های 2018 با حساب 3 بر 2 برنده شده بود. آخرین پیروزی ژرمن ها مقابل ایران در مسابقات قهرمانی دنیا 2014 بود که با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم ایران پس از شکست 3 بر 2 روز گذشته مقابل صربستان در این بازی با ترکیب سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، محمد موسوی، مسعود غلامی و آرمان صالحی (لیبرو) وارد زمین شد. بازی با فزونی 6 بر 2 آلمان شروع شد که آلکنو را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. بعد از این وقفه، تاثیر حملات شاگردان آلکنو بهتر شد و وقت استراحت فنی نخست در امتیاز 8 بر 7 برای ایران به دست آمد. ایران در حمله، تیم برتر میدان بود و با وجود کوشش آلمانی ها، پیروز شد فزونی خود را تا ثبت نتیجه 25 بر 23 حفظ کند.

تیم ایران در انتها ست نخست، 17 امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روز تور، 2 پوئن سرویس و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان آلمان هم 12 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن مستقیم سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

تیم ایران در ست دوم، اشتباهات متعددی داشت و نتوانست در اسپک و حمله، پیروز ظاهر گردد. میلاد عبادی پور و صابر کاظمی و البته سایر بازیکنان در سرویس مثل قبل، درخشان ظاهر نشدند. ست دوم با نتیجه 25 بر 20 به سود آلمان به انتها رسید.

تیم ملی در انتها ست دوم، 29 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع روز تور، 2 پوئن سرویس و 12 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. آلمانی ها هم 25 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن مستقیم سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات ایران به حساب خود واریز کردند.

اشتباهات مکرر بازیکنان ایران در ست سوم ادامه داشت و انسجام تیمی کاملا از بین رفته بود. ثبت امتیاز 9 بر 3 به سود آلمان، آلکنو را مجبور به استفاده از طاهر وادی به جای سعید معروف کرد. دفاع روی تور آلمان، تمام راه های نفوذ ایران را بسته بود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 8 به سود آلمان به دست آمد.

دریافت های نه چندان خوب بازیکنان ایران در این ست، سعید معروف را برای پاس به دردسر انداخته بود. روحیه بازیکنان ایران برای پیروزی و حتی بازی معمولی هم مناسب به نظر نمی رسید و در نهایت آلمان در ست سوم 25 بر 19 برنده شد.

بازیکنان ایران در انتها ست سوم 40 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. آلمان هم 35 امتیاز از حمله، 8 امتیاز از دفاع روی تور، 4 پوئن مستقیم سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات ایران به سود خود کسب کرد.

تیم ایران ست چهارم را شجاعانه شروع کرد؛ چون در عمل چیزی برای از دست دادن نداشت. اصرار آلکنو برای حفظ عبادی پور در زمین با وجود بازی نه چندان پیروز او مقابل آلمان در نوع خود جالب بود. ایران در سرویس و دفاع، آمار کمتری از خود بر جای گذاشت و پراشتباه تر بود اما در حمله توانست جبران کند. تیم ایران در ست چهارم 25 بر 19 برنده شد تا ست پنجم، معین کننده بازی باشد.

بازیکنان ایران در انتها ست چهارم 53 امتیاز از حمله، 7 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. تیم آلمان در مقابل 43 امتیاز از حمله، 10 امتیاز از دفاع روی تور، 5 پوئن مستقیم سرویس و 34 امتیاز از اشتباهات ایران به سود خود کسب کرد.

آلمان در ست پنجم هم با توجه به اشتباهات متعدد ایران، احتیاج به انجام کار سخت و پیچیده ای نداشت. بازیکنان ایران به سختی امتیاز می گرفتند و به راحتی امتیاز می دادند. کوشش های ایران برای بازکشت به بازی کافی نبود و ست پنجم 15 بر 13 به سود آلمان و بازی 3 بر 2 به سود این حریف اروپایی تمام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیگ ملت های والیبال 2021 ، شکست تلخ در روز پر اشتباه ملی پوشان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال 2021 ، شکست تلخ در روز پر اشتباه ملی پوشان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید