فروش خودروی سفارشی Willys Americar 1941 در حراج Barrett، Jackson

به گزارش وبلاگ روشینا، خودروی سفارشی Willys Americar 1941 که به تازگی فراوری شده قرار است تا در حراج Barrett-Jackson به فروش برسد.

فروش خودروی سفارشی Willys Americar 1941 در حراج Barrett، Jackson

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از autoevolution، خودروی تمام استیل 1941 Willys American دارای یکپارچه سازی با سیستم عامل عالی و رنگ فوق العاده زیبا و ترکیبی از شعله های آتش در بدنه آن است. هنوز کاملاً معلوم نیست که اولین بار چه کسی ایده استفاده از شعله های آتش را در بدنه اتومبیل مطرح نموده، اما شواهد نشان می دهند که نقاشی شعله های آتش روشی جالب برای تبلیغ استعداد های افراد بوده است. وقتی خودرو هایی مانند فورد 1950 در بهار سال گذشته در طی یک حراجی بزرگ نتوانست دوباره فروغ همیشگی را داشته باشد خیلی از کارشناسان و مشتریان از این اتفاق ابراز ناراحتی کردند، ولی وجود چنین ماشین زیبایی با این ترکیب منحصر به فرد رنگ بدنه اش باز هم موجی از شور و هیجان را در بازار خودرو به وجود آورده است.

اتومبیل Plymouth Prowler 2000 هم با داشتن رنگ آمیزی گسترده از شعله های آتش برای صاحبش 55 هزار دلار هزینه داشت. در حال حاضر نیز، Willys Americar 1941 دقیقا چنین وضعیتی دارد. یکی از پلتفرم های مورد علاقه کارشناسان برای ساخت خودرو های سفارشی Americar است. مدل های این شرکت خودروسازی به مقدار کافی نادر و فقط به مدت پنج سال در اواخر دهه 1930 و اوایل دهه 1940 وجود داشتند، اما در طول سالیان مختلف باعث ایجاد پروژه های زیبا و گران قیمتی شدند. مدل سال 1941، تمام الزامات و امکانات را داشت و برای اعمال تمام تغییرات از استعداد خوبی برخوردار بود.

در این راستا یک بدنه تمام فولادی وجود دارد که روی یک قاب پروفیل آرت موریسون به حالت متقاطع لوله ای پیچیده شده و روی یک شاسی جلو مستقل و سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم عقب سوار شده است.کارشناسان ساخت این خودرو در زیر کاپوت، یک موتور V8 بزرگ 540ci (8.8 لیتری) ساخت شورلت را به کار بردند. این اتومبیل بعلاوه دارای سوپرشارژر BDS، Holley ECU و سیستم اگزوز با روکش سرامیکی است و بخشی از قدرت فراوری شده به وسیله یک گیربکس اتوماتیک اداره می گردد.

در داخل، تمام امکانات که احساس نوستالژیک را به انسان می دهد، وجود دارد، اما قابلیت های مدرنی مانند Vintage Air، شیشه های برقی و مانیتور کنوود با گیرنده DVD نیز در آن تعبیه شده است. قسمت عقب این ماشین با رنگ آبی تزئین شده و تا پانل های عقب به رنگ مجذوب کننده شعله های زرد و نارنجی آغشته شده است. به نظر می رسد مالک فعلی این وسیله نقلیه با نام مستعار Flaming Willys معتقد است که هنوز هم افرادی در بازار خواستار مدل هایی با رنگ شعله های آتش هستند بنابراین سعی دارد آن را در حراج Barrett-Jackson در اسکاتسدیل آریزونا در ژانویه سال آینده بفروشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فروش خودروی سفارشی Willys Americar 1941 در حراج Barrett، Jackson" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودروی سفارشی Willys Americar 1941 در حراج Barrett، Jackson"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید