سازندگان Celeste از بازی جدیدشان به نام شمشیر زمین رونمایی کردند

به گزارش وبلاگ روشینا، چندی پیش مراسم گیم اواردز (Game Awards) سال 2022 بود و جوایز زیادی به بازی های مختلف اهدا شد. نکته مثبت مراسم گیم اواردز این است که تنها به اهدای جوایز منتهی نمی شود. بلکه عناوین زیادی نیز در این مراسم معرفی می شود. حتی ممکن است به عناوین موجود یک محتوای تازه اضافه شده که تریلر آن در گیم اواردز نمایش داده می شود.

سازندگان Celeste از بازی جدیدشان به نام شمشیر زمین رونمایی کردند

در میان عناوینی که معرفی گشت بازی شمشیر زمین (EarthBlade) وجود داشت. این بازی از طریق شرکت Extremely OK ساخته شده و قرار است در سال 2024 برای کامپیوتر عرضه گردد. شمشیر زمین در سبک اکشن و جست و جو است. از طرفی دارای عناصر پلتفرمر نیز در خود بوده تا هیجان بازی بیشتر هم بگردد.

کرکتر شما نووآ (Nevoa) است. او فرزند سرنوشت (Fate) بوده و به زمین باز می گردد. دنیای بازی به صورت پیکسلی بوده و یک تجربه ماجراجویی بسیار زیبا را به شما ارائه می دهد. مبارزات نیز در این بازی چالش برانگیز بوده و بازیکنان باید تلاش کنند در آن ماهر شوند. از طرفی رمز و راز زیادی در دنیای بازی شمشیر زمین وجود دارد. به همین دلیل کاربران کنجکاو قطعاً از آن لذت خواهند برد.

شما باید در به جای مانده های زمین قدم گذاشته و تلاش کنید رمز و رازهای آن را کشف کنید. در میانه راه باید تلاش کنید تا دوست و دشمن را از هم تشخیص داده و تاریخ از بین رفته زمین را دوباره بازسازی کنید.

شرکت سازنده این بازی سابقه بسیار خوبی در عناوین پیکسلی دارد. بازی قبلی این شرکت سلست (Celeste) است که در سال 2018 نامزد دریافت جایزه بهترین عنوان سال در کنار خدای جنگ (God of War) و رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) شد. به همین دلیل این شرکت توانایی ساخت یک عنوان خوب با یک داستان زیبا را دارد. این در صورتی است که عناوین این شرکت گرافیک چندان بالایی ندارد. با این حال گیم پلی بسیار جذابی داشته و داستان خوبی هم دارد. حال باید صبر کرد و دید که شرکت Extremely OK در عنوان بعدی خود چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان Celeste از بازی جدیدشان به نام شمشیر زمین رونمایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان Celeste از بازی جدیدشان به نام شمشیر زمین رونمایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید