خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است

به گزارش وبلاگ روشینا، مدیرعامل آبفای کشور گفت: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آب رسانی غدیر برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان خوزستان، آب برداشت شود.

خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ روشینا ، حمیدرضا جانباز مدیرعامل آبفای کشور عصر امروز یکشنبه در جمع وبلاگ روشینا بیان کرد: کیفیت آب شرب، خط قرمز آبفاست و باید از خط آب رسانی غدیر برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان خوزستان، آب برداشت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پمپ ششم در ایستگاه پمپاژ آب ام الدبس شهرستان دشت آزادگان نصب شده این خط انتقال حدود 1.3 - 1.5 لیتر مترمکعب بر ثانیه افزایش ظرفیت داشته است.

جانباز شرح داد: اثر این پمپاژ آب بعد از دو روز در شهر هایی که انتظار بهبود کیفیت می رفت، اثر قابل توجهی داشت و کیفیت آب در این شهر ها بهتر شد و در سفر امروز کیفیت آب در آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای کشور با اشاره به کیفیت آب در خوزستان بیان کرد: با برداشت آب از ایستگاه پمپاژ w2 شهرستان اندیمشک و برداشت آب از رودخانه دز، کیفیت کیفی - کمی آب شرب در 26 شهرستان استان خوزستان که از طرح غدیر آب دریافت می کنند، بهتر می شود.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید