جوایز مسابقات پیک عاشقی ستاد ازدواج دانشجویی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ روشینا، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از افزایش جوایز ویژه برنامه پیک عاشقی با توجه به استقبال دانشجویان متاهل کشور از این ویژه برنامه، اطلاع داد.

جوایز مسابقات پیک عاشقی ستاد ازدواج دانشجویی افزایش یافت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ روشینا، به نقل از ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور، با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه های بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفرتابهشت)، در قالب ویژه برنامه پیک عاشقی برای زوج های دانشجو دنبال می گردد، اضافه کرد: آخرین مهلت شرکت در این برنامه، 15 فروردین ماه بود که در پی درخواست های مکرر دانشجویان تا 18 فروردین تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 6 هزار زوج در این ویژ برنامه شرکت نموده اند، توضیح داد: پیک عاشقی شامل چهار مسابقه با عناوین یار مهربان، تجربه نگاری، هفتگی و روزانه عیدانه بوده و همه دانشجویان متاهل کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال 93 تا خاتمه سال 98 باشد می توانند از این برنامه و جوایز نفیس آن بهره مند شوند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، 28 سفر مشهدمقدس برای 28 زوج و ده ها کارت هدیه بانکی را از جمله جوایز این ویژه برنامه نام برد و اظهار داشت: زوج های شرکت نماینده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از یک بخش، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می شوند.

غلامی مقدم، زمان اعلام نتایج مسابقات را هفته آخر فروردین ماه عنوان و اظهار کرد: یک قرعه کشی نیز میان همه شرکت نمایندگان در پیک عاشقی (فارغ از میزان امتیاز دریافتی شان) صورت می گیرد.

گفتنی است، علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات شرکت در این مسابقات می توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir)، اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) یا صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جوایز مسابقات پیک عاشقی ستاد ازدواج دانشجویی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز مسابقات پیک عاشقی ستاد ازدواج دانشجویی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید