جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می نمایند

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/گیلان رئیس سازمان جوانان هلال احمر، جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می نمایند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می گردد.

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می نمایند

محمد گلفشان در نشست با دبیران کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و آزاد جمعیت هلال احمر استان گیلان، رشد و تعالی جامعه را وابسته به مشارکت فعال جوانان دانست و گفت: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است، از این رو نگرش و خط مشی برنامه ریزان جامعه باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان به عنوان یکی از مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های غنی، مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای استفاده از توان و ظرفیت جوانان، اظهار کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضور آنان در تصمیم گیری هاست که انتظار داریم با فعالیت مداوم آنها و نشان دادن ظرفیت خود به این خواسته دست یابیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور ضمن از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اطلاع داد و اعلام نمود: روز آدینه، 23 خردادماه سالجاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور حداکثری جوانان برگزار خواهد شد.

گلفشان توضیح داد: جمعیت هلال احمر دارای ظرفیت بسیاری بالایی از جوانان است که این ظرفیت باید از لحاظ کمی و کیفی تقویت گردد.

وی جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می نمایند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می گردد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، به برنامه ریزی های اجرا شده درخصوص اوقات فراغت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر اشاره و عنوان نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال برنامه ریزی هستیم با آنالیز فرایند کاهشی این ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی اردوهایی را ترتیب دهیم تا اعضا و هم خانواده های این عزیزان بتوانند بهره مند شوند.

گلفشان با اشاره به فراهم آمدن شرایط میزبانی 12 اردوگاه هلال احمر در سطح کشور، اعلام نمود: طی بازدیدی که شب گذشته از اردوگاه مهر انزلی به عمل آمد، مقرر شد تا زیرساخت های اردوگاه مذکور و 11 اردوگاه هلال احمر در سطح کشور فراهم آید تا جوانان عزیزمان بتوانند از خدمات این نهاد عام المنفعه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید