تیم ملی والیبال فراتر از تصور بود

به گزارش وبلاگ روشینا، مصطفی کارخانه مربی والیبال ایران گفت: جنگنده ای و مبارزه ای که یک تیم برای پیروزی احتیاج دارد در تیم ملی والیبال وجود دارد.

تیم ملی والیبال فراتر از تصور بود

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ روشینا، مصطفی کارخانه در گفت وگو با میزان، در مورد نتایج تیم ملی والیبال در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال گفت: در دور مقدماتی بسیار عالی بودیم، فراتر از حد انتظار و تصور بازی کردیم. نسبت به سال گذشته خیلی پیشرفت داشتیم و نقش کادرفنی و بازیکنان را نباید در این مسئله از یاد برد. انگیزه و مبارزه ای که یک تیم برای پیروزی احتیاج دارد در تیم ملی والیبال وجود دارد. تا الان همه چیز عالی پیش رفته و بی سابقه بوده که تیم ما به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی شانس قرار دریافت در بین صندلی اول تا ششم را داریم، اما این موضوع بستگی به این دارد با چه شرایطی می خواهیم در آمریکا شرکت کنیم. اگر ملی پوشان با انگیزه صددرصدی برابر حریفان قرار بگیرند مطمئن باشید نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد. تیم هایی که در مرحله نهایی حضور دارند، نه ضعیف هستند و نه قوی و در فضای اینچنینی مقداری هوشیاری توسط بازیکنان ضروری است. اگر ضریب خطای ما باید کم باشد و با تمام توان بازی کنیم این شانس را داریم حتی به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کنیم. خوشبختانه سطح والیبال ما به جایی رسیده که اختلاف چندانی با تیم های برتر دنیا نداریم. اگر روزمان باشد و بازیکنان اشتباهی مرتکب نشوند، می توانیم امیدوار باشیم تیم ملی نتیجه خوبی کسب کند.

پیشکسوت والیبال ایران توضیح داد: اگر چه تاکنون نتایج خوبی توسط ملی پوشان به دست آمده، اما تازه از مرحله نهایی است که هنر بازیکنان تعیین می گردد. به نظرم کادرفنی باید از تجربیات خود به خوبی استفاده کند، چون نقش کادرفنی در بردن یک مسابقه بسیار موثر است. ممکن است چنین موقعیتی دیگر نصیب والیبال ایران نگردد. از لحاظ نتیجه به بازیکنان نمره قبولی صد را می دهم.

کارخانه در مورد حضورش در شهرداری ارومیه توضیح داد: امیدوارم در فصل جاری نتیجه خوبی را در شهرداری ارومیه کسب کنیم. پیش بینی ام این است لیگ جذابی را ببینیم. تمام تیم های شرکت نماینده در لیگ خوب هستند. با توجه به اینکه تیم ملی والیبال درگیر مسابقات متعدد است همه باید یاری نمایند تا مسابقات به دور از تنش و هیاهو برگزار گردد. اگر لیگ خروجی خوبی داشته باشد به طور حتم به نفع تیم ملی خواهد شد.

بازگشت به صفحه رسانهها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیم ملی والیبال فراتر از تصور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال فراتر از تصور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید