تیمچه رادیو نمایش یک ساله شد

به گزارش وبلاگ روشینا، تهران (پانا) - مراسم جشن یک ساله تیمچه از برنامه های پرمخاطب رادیو نمایش در استودیو 14 رادیو نمایش برگزار گردید.

تیمچه رادیو نمایش یک ساله شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، درابتدای مراسم،محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش گفت: برنامه تیمچه جز برنامه های شاخص و خوب ماست و و جا دارد که از تمامی عوامل حرفه ای این برنامه تشکر کنم چون رسالتش را که نقد مهم مالی است به درستی انجام داده و مورد توجه مخاطبان رادیو قرار گرفته است.

در ادامه بهرام سروری نژاد کارگردان مجموعه رادیویی تیمچهاضافه نمود: علاوه بر زحمت و کوشش بچه های گروه تیمچه و بازخورد خوب آن در میان مخاطبان، یکی از دلایلی که باعث شده این برنامه تا الان دوام بیاورد بی شک حمایت مدیران بوده است ، بی شک اگر حمایت دکتر محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، بشیر جعفری نیا مدیر قبلی و فرزام محبی مدیرگروه فعلی برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش نبود فراوری موفقیت آمیز این برنامه به امروز نمی رسید.

سروری نژاد ادامه داد: این طرح با مشارکت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد بعد از چند بار نگارش با عنوان تیمچه نهایی شد که در آن حجره ها و آدم های متفاوتی وجود داشته باشد که برای آن نیز شخصیت هایی خلق شد و من به همراه دوستان هنرمندم آقایان عبدالعلی کمالی، احمد لشینی، نورالدین جوادیان و نگین خواجه نصیر، نقش های متفاوت آن را بازی می کنیم . بعلاوه صدابرداری فرزاد شریفی ، افکتوری نازنین حسن پورو تهیه کنندگی هنرمندانه فرشاد آذرنیا کار را شنیدنی کرد.

کارگردان برنامه تیمچهعنوان کرد: هر قسمت این برنامه یک داستان دارد و محور اصلی ما مسائل مالی پایه ای و مسائل مالی روز است که سیمین بنایی و ابوالفضل طاهری نویسندگان مجموعه به سرپرستی مجید حیدری به آن می پردازند.

سروری نژاد تأکید کرد : تا امروز بیش از دویست قسمت این مجموعه فراوری شده است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح و 8 شب از رادیو نمایش پخش می گردد و امیدواریم که فراوری آن با حمایت مدیران و مخاطبان رادیو نمایش ادامه پیدا کند.

در ادامه مجید حیدری سرپرست نویسندگان و نویسنده مجموعه رادیویی تیمچه اضافه نمود: در ابتدا آغاز نویسندگی کار با من بود اما بعد از آن سیمین بنایی وابوالفضل طاهری به گروه نویسندگی ملحق شدند. من معمولا کارهای روتین را درسی-چهل قسمت می نویسم ولی برای تیمچه هر هفته مشغول نوشتن بودیم تا بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم وی در خاتمه گفت : تشکر می کنم از مدیریت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد که دست ما را برای انتقاد باز گذاشتند و به ما اعتماد کردند چرا که ذات طنز نقادی است و اینگونه می توانیم مسائل جامعه را دقیق و موشکافانه آنالیز کنیم .

منبع: خبرگزاری پانا

به "تیمچه رادیو نمایش یک ساله شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیمچه رادیو نمایش یک ساله شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمچه رادیو نمایش یک ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید