توزیع 2 هزار و 536 تن آرد در روستا های فاقد نانوایی زنجان

به گزارش وبلاگ روشینا، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 2 هزار و 536 تن آرد خام در روستا های فاقد نانوایی این استان توزیع شد.

توزیع 2 هزار و 536 تن آرد در روستا های فاقد نانوایی زنجان

ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان روز یکشنبه در جمع وبلاگ روشینا در رابطه با توزیع آرد خام خانه پز به روستا های فاقد نانوایی استان زنجان، گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 2 هزار و 536 تن آرد خام در 275 روستا فاقد نانوایی این استان با جمعیت حدود 60 هزار نفر در سطح استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس فهرست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران منطقه ها استان می رسد، نمایندگان معتمد روستا های استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه پز خود در 2 نوبت 6 ماهه اول و دوم به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه می نمایند.

زمانی با اشاره به در نظر گرفتن شرایط جوی و پیش بینی مسدودی جاده های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، اظهار داشت: از آبان ماه سال جاری نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان های استان به منظور تحویل به موقع آرد خانه پز روستا های استان به خصوص به روستا های صعب العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

وبلاگ روشینا زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع 2 هزار و 536 تن آرد در روستا های فاقد نانوایی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 2 هزار و 536 تن آرد در روستا های فاقد نانوایی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید