تصاویر، پیرترین مدل دنیا، الگوی عروسک باربی شد!

به گزارش وبلاگ روشینا، به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، آیریس آپفل متولد 29 اوت 1921 در نیویورک، یک کارآفرین آمریکایی، طراح داخلی و آیکون مد است. آیریس 97 ساله، با استایل متفاوت خود همواره مورد توجه علاقمندان به مد بوده و هست. معروفیت او به جایی رسیده که توجه شرکت عروسک سازی باربی را هم به خودش جلب نموده است.

تصاویر، پیرترین مدل دنیا، الگوی عروسک باربی شد!

شرکت باربی، برای ساخت جدیدترین عروسک خود، این مدل مشهور را الگو قرار داد و عروسکی مشابه با او را ساخته است.

رونمایی از این عروسک به وسیله آپفل و در صفحه اینستاگرامش صورت گرفت. این عروسک یک کت و شلوار گلدوزی شده از برند گوچی، چند گردنبد عظیم، دستبندهای رنگی و اکسسوری مورد علاقه آیریس که عینک گرد عظیم است، به تن دارد.

آیریس آپفل با سبک خاص لباس پوشیدن خود توانست مدل مشهورترین شرکت عروسک سازی دنیا گردد. اگر چه باربی چین و چروک های صورت آیریس را ندارد اما به خوبی توانسته سن بالای او را نشان دهد.

البته شرکت باربی به مناسب روز زن، از زن های تاثیرگذار دیگری در دنیا، مانند فریدا کالو یا اشلی گراهام، هم الگو گرفت و عروسک مشابه آنها را روانه بازار کرد. این بار هم نوبت مسن ترین مدل دنیای مد و فشن بود.متاسفانه عروسک آیریس آپفل برای فروش نمی باشد و تنها بهانه ای برای معرفی این ستاره و قدردانی از او در دنیای مد و فشن فراوری شده است.

آیریس می گوید: چرا تا زمانی که ما می توانیم خودمان باشیم، باید از دیگران تقلید کنیم. امروزه گزینه های زیادی پیش رویمان است که می توانیم از آنها ایده بگیریم اما باید در این راه خلاقیت به خرج دهیم. به نظر من اگر به خود و نظراتمان احترام بگذاریم و در پی آنچه بدان علاقه داریم برویم، دنیا بهتری را خواهیم ساخت. از مغزتان یاری بگیرید، به فکر دیگران باشید، سپس به خودتان در آینه نگاه کنید و با اعتماد به نفس پیش روید.

منبع: زندگی روز

به "تصاویر، پیرترین مدل دنیا، الگوی عروسک باربی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، پیرترین مدل دنیا، الگوی عروسک باربی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید