بیش از 100هزار تخت رسمی در خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران و گردشگران است

به گزارش وبلاگ روشینا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آمادگی 1622 واحد اقامتی رسمی در خراسان رضوی با ظرفیت بیش از یکصدهزار تخت در واحدهای رسمی برای پذیرایی از زائران و گردشگران اطلاع داد.

بیش از 100هزار تخت رسمی در خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران و گردشگران است

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ، ابوالفضل مکرمی فر امروز هفتم آذرماه 1398 با اعلام این خبر توضیح داد: تعداد کل واحدهای اقامتی رسمی در حال بهره برداری در خراسان رضوی 1622 واحد است.

او با بیان اینکه یک سوم این تخت ها در هتل های یک تا 5 ستاره وجود دارد، اضافه کرد: 1230 تخت در طول شش ماه اول امسال به واحدهای اقامتی اضافه کرده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه ضریب اشغال واحدهای اقامتی در خراسان رضوی در نیمه اول امسال 5 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است اظهارکرد: میزان ماندگاری مسافر داخلی در مشهد 2/9 روز و میزان ماندگاری مسافر خارجی 4/8 روز است.

به گفته مکرمی فر 38هزار و 960 تخت در هتل ها، 24هزار و 604 تخت در هتل آپارتمان ها، 20هزار و 234 تخت در مهمانپذیرها و 2495 تخت در بوم گردی ها و 16هزار و 612 تخت در خانه مسافرها فعال است.

میزان کل اقامت در واحدهای اقامتی رسمی و غیررسمی خراسان رضوی در نیمه اول امسال بیش از 68میلیون نفر با ضریب اشغال 71 درصد بوده است.

منبع: میراث آریا

به "بیش از 100هزار تخت رسمی در خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران و گردشگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 100هزار تخت رسمی در خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران و گردشگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید