برترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو

به گزارش وبلاگ روشینا، اگر برای سفر به مسکو برنامه ریزی می کنید، بد نیست که قبل از سفر با برترین رستوران های مرکز شهر مسکو آشنا شوید.

برترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو

محله کرملین در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است و میزبان بناهای تاریخی، آثار فرهنگی، مراکز سیاسی و زیبای های معماری این شهر است. به همین علت است که بیشتر گردشگران، علاقه خاصی به این منطقه دارند و دوست دارند مدت زمان زیادی از سفر خود را در این منطقه بگذرانند.

بناهای نمادینی چون میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل و دیوارهای سرخ کرملین از جمله دیدنی های این محله است که گردشگران از دست نمی دهند. یکی از مجذوب کنندهیت های منطقه ها توریستی شهرها، رستوران های متعدد است. در کرملین نیز چندین رستوران وجود دارد که می توانید در آن ها برترین غذاهای روسی را در محیطی مجلل نوش جان کنید.

اگر قصد دارید به مسکو سفر کنید، با یاری وبلاگ روشینا، مقرون به صرفه ترین تور روسیه را جست و جو کنید. در وبلاگ روشینا می توانید از بین تورهای ارائه شده به وسیله معتبرترین آژانس های گردشگری، برترین و مقرون به صرفه ترین تور را پیدا کنید و با خیال راحت سفر کنید.

در منطقه کرملین مسکو می توانید یکی از این چند رستوران را انتخاب کنید و از غذا خوردن در آن ها لذت ببرید.

کافه رستوران Bosco Café در مرکز خرید GUM

مرکز خرید GUM در میدان سرخ قرار گرفته است. هیچ رستورانی در مسکو چنین منظره زیبا و شگفت انگیزی ندارد چون زیباترین و نمادین ترین جاذبه های روسیه در منظره آن خودنمایی می نماید. کسانی که این کافه را انتخاب می نمایند از خوردن لذیذترین صبحانه، ناهار و شام لذت می برند در حالی که نماهای زیبایی از کلیسای سنت باسیل، دیوارهای کرملین و آرامگاه لنین را مشاهده می نمایند.

این منظرهها از تراس تابستانی کافه، بسیار دیدنی تر است. در تابستان و از تراس کافه، زیباترین منظره کل شهر را می توانید دیدن کنید. موقعیت مرکزی این مرکز خرید و دسترسی آسان آن باعث شده که مورد توجه گردشگران قرار بگیرد و این کافه، فرصت خوبی برای بازدیدنمایندگان است تا برای دور زدن در این مرکز تجاری، انرژی دوباره بگیرند.

کافه رستوران Café Russe

کافه رستوران Café Russe در هتل ریتز کارلتون قرار گرفته است که یکی از شیک ترین مجموعه های توریستی در شهر مسکو است. منوی این رستوران، خلاصه ای از برترین و لذیذترین غذاهای روسی است. در این کافه غذاهای سنتی لذیذ با برترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند که نتایجی عالی و فراموش نشدنی دارد.

از سقف شیشه ای بخشی از کافه می توانید منظره ها خیره نماینده ای از آسمان شب را نظاره کنید. کرملین، تالار تئاتر بولشوی و سایر جاذبه های دیدنی و مهم مسکو از این کافه قابل مشاهده است.

رستوران Stolovaya No 57

در دوران شوروی، stolovayas ها کانتین هایی بودند که دولتی اداره می شدند و با هدف ارائه غذاهای کامل و لذیذ با قیمت مناسب به قشر کارگر شکل گرفته بودند. شاید تعجب کنید ولی گران ترین و مجلل ترین مرکز خرید مسکو یعنی مجموعه تجاری GUM اکنون میزبان یکی از همین غذاخوری ها است که به یاد آن دوران، در این مجموعه فعالیت می نماید.

غذاهای لذیذ و سنتی روسی و قیمت مناسب، باعث شده که این رستوران مورد توجه اهالی و گردشگران قرار بگیرد. غذاهایی مثل کتلت های سنتی، بیف استروگانوف و انواع سوپ های لذیذ در منوی آن وجود دارد. این رستوران، سلف سرویس است و برترین انتخاب برای زمانی ایده آل است که قصد دارید یک غذای سریع تهیه کنید و به گشت و گذار در مسکو ادامه دهید.

رستوران Khinkalnaya

مرکز مسکو یعنی همین منطقه، یک محله توریستی است. در محله های توریستی، پیدا کردن رستوران خوب با غذاهای باکیفیت برای کسانی که می خواهند سفری مقرون به صرفه داشته باشند، کار سختی است. رستوران Khinkalnaya گزینه خوبی برای این دسته از گردشگران است.

این رستوران گرجستانی، با برترین غذاهای این کشور از مهمانان خود پذیرایی می نماید. غذاهای این رستوران مورد توجه اهالی شهر قرار گرفته است و حتی بسیاری از غذاهای روسی، با الهام از غذاهای این کشور تهیه می شوند.

نام این رستوران از روی نام یک از غذاهای محبوب منطقه قفقاز یعنی دامپلینگ خینکالی، نام گذاری شده است. انواع نان های لذیذ، کباب های خوشمزه و نوشیدنی های متنوع از دیگر دلایلی است که باعث معروفیت و محبوبیت این رستوران شرقی در شهر مسکو شده است.

اگر غذای رستوران را از نظر کیفیت آنالیز کنیم، جزو برترین رستوران های شهر است.

رستوران هتل متروپل

برای اینکه برترین و لذیذترین غذاهای مسکو را نوش جان کنید، هتل متروپل برترین انتخاب است. ترکیب عالی دستورهای سنتی روسی، مواد اولیه کاملا تازه و سرآشپزان ماهر و توانمند، باعث شده که این رستوران، جایگاه خاصی در بین رستوران های شهر داشته باشد.

غذاها و خوراکی های لذیذی مثل خاویار سایه، خرچنگ کامچاتکا و سایر مواد غذایی مخصوص روسیه، در این رستوران عرضه می گردد. کارکنان رستوران، بسیار دقیق و منظم هستند و خدماتی عالی ارائه می نمایند. غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه واقعی از غذا خوردن در یک رستوران مجلل را برای شما رقم می زند.

موقعیت جغرافیایی رستوران که در نزدیکی کرملین و در چند قدمی از تئاتر بولشوی قرار گرفته است، از دیگر دلایلی است که باعث محبوبیت این رستوران شده است.

کافه رستوران Grand Café Dr. Zhivago

دکوراسیون مجلل و زیبای داخل این رستوران به نحوی طراحی شده است که گردشگران را به سفری شگفت انگیز به دوران شوروی می برد. رنگ های روشن و زنده و شکل های مجذوب کننده دکوراسیون این رستوران به همراه بنرها، پوسترها و نقاشی هایی از هنرمندان مشهور، دیوارهای رستوران را مزین نموده است.

در منوی رستوران، غذاهای سنتی و لذیذ روسی دیده می گردد. که البته این غذاها با تغییراتی مدرن و جزیی به غذاهایی بسیار خلاقانه تبدیل شده اند. این رستوران به وسیله الکساندر راپوپور افتتاح شده است. کسی که به عنوان برترین رستوران دار سال 2014 به وسیله مجله روسی GQ انتخاب شده بود.

رستوران آووکادو

سبک آشپزی روسی که پر از غذاهای گوشتی است، امکان دارد برای بسیاری از گیاه خواران در طول سفر، مشکل و محدودیت ایجاد کند؛ یا برای کسانی که دوست دارند غذای سبک تر بخورند. ولی رستوران آووکادو یکی از برترین رستوران های مرکز شهر است که در آن می توانید غذاهای سبک و بدون گوشت را نوش جان کنید.

منوی رستوران، ترکیبی از غذاهای بین المللی را ارائه می نماید. این رستوران دسترسی خوبی دارد و در چند قدمی از میدان سرخ و کرملین مسکو قرار گرفته است.

کافه رستوران Café Chekhov

این رستوران، یکی از رستوران های محبوب اهالی مرفه مسکو است. تاجران و افراد مشهور، مهمان دائمی این رستوران هستند. دکوراسیون داخلی شیک و مجلل و دستورهای غذایی عالی که چندین قرن سابقه دارند، دست به دست هم داده اند تا تجربه غذا خوردن در این رستوران را تا مدت ها نباید فراموش کنید.

غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه کاملا روسی است. برای آغاز می توانید سوپ برش را نوش جان کنید. سالاد الویه با خاویار قرمز و سالمون و همین طور بیف استروگانوف لذیذ این رستوران را از دست ندهید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "برترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید