اسناد درخواست مدیر شهرسازی استان تهران مبنی بر تغییر کاربری یک زمین مشجر را رو می کنم

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران:رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسناد درخواست مدیر شهرسازی استان تهران مبنی بر تغییر کاربری یک زمین مشجر به کاربری مسکونی را در نمایشگاه مطبوعات ارائه می کنم.

اسناد درخواست مدیر شهرسازی استان تهران مبنی بر تغییر کاربری یک زمین مشجر را رو می کنم

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ روشینا، پرویز سروری در حاشیه یک صد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به اعتراض مطرح شده خود در جلسه 106 شورا اشاره نمود و گفت: جای تأسف است که معاون شهرسازی و معماری وزارت مسکن و شهرسازی علی رغم مشغله های فراوان دغدغه یک پلاک را دارد.

وی اضافه نمود: معاون معماری و شهرسازی این وزارتخانه آنقدر توجیح نبوده که به وی اطلاعات غلط داده اند و بر این اساس در پاسخ به اعتراض بنده گفته است زمینی که من از آن صحبت نموده ام متعلق به نیروی هوایی است درحالی که این طور نیست.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران توضیح داد: من از همه دوستان و اصحاب رسانه دعوت می کنم در زمین مذکور حضور یابند، اگر دیدند در آن زمین آجری گذاشته شده بنده حرفم را پس می گیرم. زمینی که من از آن سخن گفتم کاملا تعیین است و اسناد درخواست تغییر کاربری این زمین از سوی معاونت شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی را در نمایشگاه مطبوعات ارائه می کنم.

منبع: تسنیم

به "اسناد درخواست مدیر شهرسازی استان تهران مبنی بر تغییر کاربری یک زمین مشجر را رو می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد درخواست مدیر شهرسازی استان تهران مبنی بر تغییر کاربری یک زمین مشجر را رو می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید