هادی: می خواستم گلایه هایم را به وزیر ورزش بگویم اما منصرف شدم، انگار در سال 2018 هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است

به گزارش وبلاگ روشینا، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی آزاد 2018 گفت: روزی که وزیر ورزش به خانه کشتی آمده بود می خواستم گلایه هایم را در جمع به او بگویم اما به خاطر بحث احترام و کسوت منصرف شدم.

هادی: می خواستم گلایه هایم را به وزیر ورزش بگویم اما منصرف شدم، انگار در سال 2018 هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است

پرویز هادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ روشینا درباره حضورش در اردوی تیم ملی آزاد گفت: بعد از دنیای بوداپست مدتی استراحت کردم و به خاطر ریکاوری، در لیگ دنیای هم کشتی نگرفتم چون اولویتم تیم ملی و در نهایت حضور در المپیک 2020 توکیو است نه کشتی دریافت در لیگ، به همین دلیل بعد از استراحت، تمریناتم آغاز شد و بعد از آن در اردوی تیم ملی حاضر شدم.

وی انگیزه اصلی اش از انجام تمرینات را کسب موفقیت در المپیک 2020 دانست و ادامه داد: در بوداپست هم باید مدالم به جای برنز، طلا می شد، اما نشد و حالا همه اینها را فراموش نموده و انگار که در سال 2018 هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است. با انگیزه چند برابر تمریناتم را آغاز نموده ام و همانطور که قبلا هم گفته ام، فقط به المپیک فکر می کنم. باید پله پله به هدفم برسم، اول باید کوشش کنم که دوبنده تیم ملی در مسابقات دنیای را به دست آورم، بعد با مدالی خوش رنگ در دنیای 2019، سهمیه حضور در المپیک را کسب کنم.

هادی در پاسخ به این سوال که بعد از دریافت مدال برنز دنیا، پاداشی دریافت نموده است یا خیر، گفت: نه تنها بابت مدال برنز دنیای، که برای مدال طلای بازی های آسیایی پاداشی دریافت ننموده ام. متاسفانه این روزها مسئولان به قدری به فکر خودشان هستند که بقیه را فراموش نموده اند. روزی که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به خانه کشتی آمده بود می خواستم گلایه هایم را در جمع به او بگویم اما به خاطر بحث احترام و کسوت منصرف شدم. 11 ماه در خانه کشتی جان کندیم که به دنیای برویم اما مسئولان سری به ما نزدند و بعد در بازی های آسیایی بهترین فدراسیون بودیم.

نفر سوم سنگین وزن کشتی آزاد دنیا تاکید نمود: بعد از جاکارتا بلافاصله و بدون استراحت، دوباره تمرینات مان برای دنیای ادامه پیدا کرد و جالب است که باز هم مسئولان نیامدند. مگر رسول خادم چه بدی نموده بود جز اینکه به کشتی اعتبار داد؟ او این اواخر خیلی تنها مانده بود در حالی که 11 ماه شبانه روز برای تیم ملی زحمت کشید. از 5 صبح تا شب سه نوبت تمرین می کردیم. مسئولان ورزش به جای اینکه از رسول خادم قدردانی نمایند که به تنهایی بار سنگین ورزش اول کشور را به دوش می کشد، با او بد برخورد کردند. آنهایی که مغرضانه در خصوص تیم ما صحبت کردند و بعد از دنیای به هر شکلی که دوست داشتند تیم و عملکرد ما را به قضاوت نشستند، انصاف نداشتند. خدا روزی پاسخ همه آنها را خواهد داد، ما که خودمان در تمرینات بودیم می دانستیم چقدر خادم برای تیمش زحمت کشید و این تیم باید نتیجه می گرفت.

وی افزود: می توانید این را از همه بچه ها بپرسید. از حسین خانی، یزدانی و بقیه، انتقاداتی که می شد به خاطر اختلافات شخصی و مغرضانه بود. آنها باید اول خدا را در نظر می دریافتد. من هم همواره همین کار را می کنم و توکلم به خدا بوده، الان هم مزد زحمات خودم را گرفتم. این را بگویم که همواره برای غلامرضا محمدی احترام زیادی قائل بودم و از نظر من او جزو بهترین مربیان ایران است و خوشحالم که دوباره به تیم ملی بزرگسالان بازگشته، اما وظیفه خودم می دانم که از رسول خادم هم حمایت کنم، آن موقع حرف هایی زده شد که نباید گفته می شد. الگوی همه ما باید آقا تختی باشد. باید از او یاد بگیریم. اگر ما که بزرگتر کشتی هستیم بخواهیم اینگونه رفتار کنیم، کوچکترها از ما چه چیزی را یاد می گیرند؟ حرف هایی که آن موقع گفته شد، دروغ بود. خودمان در اردو بودیم و می دانستیم چه چیزی حقیقت است، باید در خصوص تمرینات و وقت گذاشتن یا نگذاشتن رسول خادم از ما می پرسیدند، نه کسی که اصلا پایش به خانه کشتی باز نشده است.

هادی با تاکید بر اینکه کشتی ورزش پهلوانی است و باید بیش از هر رشته دیگری اخلاق در آن رعایت گردد، به وبلاگ روشینا گفت: مدتی دیگر کشتی برای همه ما تمام می گردد، همه یک فُرجه کوتاه در دوره قهرمانی مان داریم و بعد می رویم دنبال زندگی مان. تنها چیزی که از ما تا ابد باقی می ماند، اخلاق است. امیدوارم تیم های ملی آزاد و فرنگی سال جاری بهترین نتایج را کسب نمایند و کشتی در جایگاهی که استحقاقش را دارد، قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هادی: می خواستم گلایه هایم را به وزیر ورزش بگویم اما منصرف شدم، انگار در سال 2018 هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی: می خواستم گلایه هایم را به وزیر ورزش بگویم اما منصرف شدم، انگار در سال 2018 هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید