راپورت یک نفوذی: خط هافبک السد را نشانه بگیرید

به گزارش وبلاگ روشینا، نامجو مطلق می گوید: استقلال باید خط هافبک السد را از کار بیندازد و ارتباط خط هافبک و مهاجمان السد را قطع کند.

راپورت یک نفوذی: خط هافبک السد را نشانه بگیرید

به گزارش وبلاگ روشینا ، مجید نامجو مطلق پیش از آنکه به عنوان بازیکن به استقلال بپیوندد، سابقه حضور در تیم فوتبال السد قطر را داشت. از نکات جالب اینکه او به عنوان بازیکن السد در رقابت های آسیایی مقابل استقلال هم بازی نموده و حالا از خاطرات آن رویارویی می گوید: آن زمان ما با استقلال در قطر به مساوی یک بر یک رسیدیم و در بازی برگشت یک بر صفر از استقلال شکست خوردیم. البته بعد از آن من به استقلال آمدم و توانستیم قهرمان آسیا شویم.

درست است که السد امروز با تیم آن سال ها تفاوت های بسیاری داشته اما نامجو مطلق توصیه هایی برای شکست السد برای شفر دارد: استقلال باید خط هافبک السد را از کار بیندازد و ارتباط خط هافبک و مهاجمان السد را قطع کند. در السد هافبک هایی مثل ژاوی و گابی باعث شد که یک خط هافبک قدرتمند را ببینیم .این تیم قطری در فاز هجومی بسیار قدرتمند است اما اگر استقلال بتواند ارتباط هافبک و خط حمله السد را قطع کند می تواند از نقاط ضعفش به این تیم ضربه بزند. استقلال اگر بتواند در استادیوم ازادی پیروز گردد می تواند بازی برگشت را کنترل کند و شاید بتوان گفت نتیجه بازی رفت تکلیف تیم صعود کننده را معین می نماید.

190 - 10

منبع: ایران ورزشی

به "راپورت یک نفوذی: خط هافبک السد را نشانه بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راپورت یک نفوذی: خط هافبک السد را نشانه بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید