جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست

به گزارش وبلاگ روشینا، سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است برایش تفاوتی بین لیگ برتر و جام حذفی وجود ندارد.

جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست

به گزارش وبلاگ روشینا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: می گویند مدل بازی و به کارگیری روش ها در جام حذفی فرق می نماید اما چیزی که ما می بینیم تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست. تنها تفاوت این دو تورنمنت این است که برخی از تیم ها جام حذفی را جدی گرفته و برخی جدی نمی گیرند. این به باشگاه و مربی بستگی دارد. ما طی صحبتی که با بازیکنان داشتیم، خوشحالی خودمان را به خاطر بازی با یک تیم لیگ برتری در اولین گام جام حذفی ابراز کردیم. این برای ما خیلی بهتر است و امیدواریم بهره برداری لازم را از درون این بازی برای آینده داشته باشیم.

او تاکید نمود: جدی دریافت جام حذفی، یک محصول مشترک است و به صورت انفرادی به باشگاه، بازیکن یا مربی بستگی ندارد اما دوست داریم ما در این وادی هم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد مصاف با پارس جنوبی گفت: این مسیری است که اگر بخواهی به جایی برسی باید آن را طی کنی. خودم از این قرعه استقبال می کنم و آن را بدشانسی نمی دانم. بازیکنان هم از بازی با تیم لیگ برتری استقبال می نمایند. پارس جنوبی هم فصل پیش و فصل جاری اثبات نموده که تیم خوبی است. این تیم با این که بازیکنان زیادی از دست داده اما همچنان تیم خوبی است.

جلالی درباره برنامه تیمش برای کارهای دفاعی و هجومی شرح داد: زمانی که قرعه مان را در سه بازی ابتدایی لیگ برتر دیدیم، بیشتر روی کارهای دفاعی وقت گذاشتیم و آن سه بازی اول کمکمان کرد. وقتی به بازی هایی رسیدیم که احتیاج به جمله داشتیم، احساس کمبود کردیم و گرایش تمرین ها را به سمت حمله بردیم. به همین دلیل در بازی با استقلال خوزستان به اندازه تمام بازی ها موقعیت ایجاد کردیم. فردا نیز شاهد این موضوع خواهید بود.

او در انتها در مورد جنجال برخی مربیان در حاشیه لیگ گفت: من پیش از آغاز لیگ به سازمان لیگ نامه زدم و این موضوع را گفتم چون باوری در مربیان ایجاد گردیده و فکر می نمایند اگر کنار زمین شلوغ نمایند، امتیازهایی به دست می آورند. حتی مربیان ساکت هم به این باور رسیده اند. خودم نیز خیلی زیاد ضرر نموده ام. این تبدیل به مشکل فوتبال خواهد شد و باید به آن رسیدگی نمایند. حتی در رده پایه هم شاهدش هستیم و احتیاجمند توجه بهتری هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید