3 خلبان کره جنوبی حین تمرین آموزشی کشته شدند

به گزارش وبلاگ روشینا، برخورد دو هواپیمای نیروی هوایی کره جنوبی حین تمرین آموزشی، جان سه خلبان را گرفت و یک خلبان مفقود شده است.

3 خلبان کره جنوبی حین تمرین آموزشی کشته شدند

به گزارش سرویس بین الملل وبلاگ روشینا، به گفته مقامات کره جنوبی، دو هواپیمای نیروی هوایی این کشور امروز (جمعه) در جریان یک تمرین آموزشی در آسمان با یکدیگر برخورد کردند و سه خلبان کشته شدند و چهارمین خلبان در این حادثه نادر مفقود شده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از مقامات آتش نشانی این کشور گفت که بیش از 30 آتش نشان و نیروهای امدادگر، جستجودر محل حادثه را آغاز کرده اند.

نیروی هوایی کره جنوبی گفت این برخورد و سقوط در حدود شش کیلومتری جنوب پایگاه هواپیماهای کِی تی-1 در شهر جنوب شرقی ساچئون و حدود ساعت 1:37 بعد از ظهر (به وقت محلی) روی داد. نیروی هوایی کره جنوبی در بیانیه ای با بیان این که علیرغم تلاش برای فرار اضطراری، سه خلبان جان خود را از دست دادند و یک خلبان ناپدید شد، اضافه کرد تیمی را برای تعیین علت حادثه و خسارت تشکیل داده است.

هواپیمای کی تی-1 یک هواپیمای تک موتوره آموزشی و تهاجمی سبک است که به طور مشترک از طریق آژانس دولتی توسعه دفاعی و صنایع هوافضای کره ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "3 خلبان کره جنوبی حین تمرین آموزشی کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 خلبان کره جنوبی حین تمرین آموزشی کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید