کاناوارو: من به یوونتوس پشت نکردم، مدیران باشگاه بازیکنان را مفت می فروختند

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران : کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا تاکید نمود که رفتنش از یوونتوس پس از سقوط این تیم به سری B کالچو به منزله پشت کردن به بیانکونری نبوده است.

کاناوارو: من به یوونتوس پشت نکردم، مدیران باشگاه بازیکنان را مفت می فروختند

به گزارش وبلاگ روشینا ، فابیو کاناوارو پاسخ منتقدانی که معتقدند او با ترک یوونتوس در سال 2006 به نوعی از این تیم فرار نموده را داد. یوونتوس 7 سال پیش به جرم دست داشتن در تبانی بزرگ کالچوپولی ایتالیا به دسته دوم فرستاده شد، این اتفاق باعث شد بسیاری از ستاره های بانوی پیر از جمله زلاتان ابراهیموویچ، لیلیان تورام، جانلوکا زامبروتا و همچنین فابیوکاناوارو یووه را ترک نمایند.

جدایی این ستاره ها در شرایطی صورت گرفت که تعدادی دیگر از بازیکنان بزرگ تیم از جمله جان لوئیجی بوفون، پاول ندود و الساندرو دل پیرو تیم را در سری B هم همراهی کردند و آن را به سری A برگرداندند.

کاناوارا اما تصمیمش برای ترک یوونتوس و پیوستن به رئال مادرید را پشت کردن به بانوی پیر نمی داند. او گفت: من از یوونتوس فرار نکردم، فقط از مدیران باشگاه خواستم مرا بفروشند. این تصمیم را با موافقت مسئولان باشگاه گرفتم. آنها خودشان هم در حال فروختن سایر بازیکنان تیم بودند.

وی اضافه کرد: بسیاری از بازیکنان تیم در ازای مبالغ ناچیزی فروخته شدند، مثل زلاتان ابراهیموویچ و پاتریک ویه را اما اینکه بگویید ما فرار کردیم، درست نیست.

بسیاری از طرفداران یوونتوس هنوز کاناوارو را به خاطر پشت کردن به تیم محبوب شان در شرایطی که بیشترین احتیاج را به او داشت نبخشیده اند. این دسته از طرفداران همان هایی هستند که پس از انتشار خبر علاقه یوونتوس به برگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به تورین شعارهای اعتراض آمیز سر دادند.

منبع: تسنیم

به "کاناوارو: من به یوونتوس پشت نکردم، مدیران باشگاه بازیکنان را مفت می فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: من به یوونتوس پشت نکردم، مدیران باشگاه بازیکنان را مفت می فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید