هاینن: انتظار نداشتیم به مرحله نهایی برسیم، لحظات سختی پیش روی من است

به گزارش وبلاگ روشینا، سرمربی تیم ملی لهستان گفت: هیچکدام از بازیکنان ما و حتی من، نمی دانستیم که در طول لیگ ملت ها چه پیش خواهد آمد و آیا به مرحله نهایی صعود می کنیم یا نه.

هاینن: انتظار نداشتیم به مرحله نهایی برسیم، لحظات سختی پیش روی من است

به گزارش وبلاگ روشینا، ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی لهستان پس از کسب 7 پیروزی متوالی در مرحله گروهی و صعود تیمش به مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 گفت: لیگ ملت ها، مسابقات بزرگی است. من 26 بازیکن در اردوی تیم ملی دارم ولی هیچکدام از آنها حتی من، نمی دانستیم که در طول مسابقات چه پیش خواهد آمد و آیا به مرحله نهایی صعود می کنیم یا نه. ما در هر بازی بهتر شدیم و من به بازیکنانم گفتم که تحت تاثیر بازی خوب آنها قرار گرفته ام.

هاینن ادامه داد: ما خیلی خوب بازی کردیم و من از این بابت خوشحالم ولی لحظات سختی تری پیش روی من است. من باید تصمیم بگیرم که چه بازیکنانی به اردوی آمادگی زاکوپانه بروند، چه بازیکنانی راهی شیکاگو بشوند و چه بازیکنانی اردو را ترک نمایند. من همواره دوست دارم این تصمیم گیری را به تاخیر بیندازم ولی این بار نمی توانم.

سرمربی تیم ملی لهستان در خصوص مصدومیت بارتوژ کورک، بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 گفت: کورک از ناحیه کمر، تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید 3 ماه از میادین به دور باشد که احتمال طولانی تر شدن آن هم وجود دارد. به این ترتیب او مسابقات انتخابی المپیک و شاید قهرمانی اروپا را از دست خواهد داد. او به سختی در کوشش است تا هر چه زودتر به تیم ملحق گردد. ما به او نیاز داریم ولی باید در مسابقات قهرمانی دنیا در اوج باشد.

تیم ملی ایران در نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 از ساعت 5 صبح روز پنجشنبه 20 تیر به مصاف لهستان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هاینن: انتظار نداشتیم به مرحله نهایی برسیم، لحظات سختی پیش روی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاینن: انتظار نداشتیم به مرحله نهایی برسیم، لحظات سختی پیش روی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید