مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم، او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می آورد

به گزارش وبلاگ روشینا، سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، از پیگیری کسب مجوز میشو کریستیچوویچ برای فعالیت به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اطلاع داد.

مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم، او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می آورد

سعید مسیگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ روشینا، درباره سفر میشو کریستیچوویچ، گزینه نهایی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به ایران گفت: میشو در تهران است و ساعت 6 بعدازظهر امروز (سه شنبه) وارد بوشهر می گردد. او مشکل ویزا ندارد اما به دنبال مجوز کار او هستیم و این موضوع را با نامه نگاری حل می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کریستیچوویچ از باشگاه تقاضای جذب مربی بوده است یا خیر، توضیح داد: میشو یک مربی و یک بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می آورد. همچنین مسعود پالیزدار که در زمان قلعه نویی و فرهاد کاظمی در سپاهان به عنوان آنالیزور فعالیت می کرد، به عنوان مربی به تیم اضافه خواهد شد و مربی دروازه بانان ما (بحرینی) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درخصوص عقد قرارداد با سرمربی کروات و اینکه آیا این مربی، بازیکنی را به باشگاه معرفی نموده است یا خیر، به وبلاگ روشینا گفت: کوشش می کنیم قرارداد میشو را نهایی نموده و امشب کار را تمام کنیم. هنوز منتظریم که کریستیچوویچ به بوشهر بیاید و هنوز بازیکنی برای جذب به ما معرفی ننموده است.

مسیگر درمورد جذب بازیکن جدید اعلام نمود: هنوز بازیکنی به ما جواب نهایی را نداده و همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هستیم. بازیکنان باکیفیت کمی در این مقطع از فصل، آزاد و بدون تیم هستند و باید ببینیم کدام بازیکن از لحاظ بدنی، شرایط خوبی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم، او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم، او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید