مسکن مهر در آذربایجان غربی سال جاری به خط انتها می رسد

به گزارش وبلاگ روشینا، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به احداث کامل چهار هزار و 400 واحد مسکن مهر تا خاتمه سال 98 در استان گفت: با تحویل این تعداد، طرح مسکن مهر به خط خاتمه می رسد.

مسکن مهر در آذربایجان غربی سال جاری به خط انتها می رسد

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی دوشنبه 11 آذر با بیان این که کل تعهد مسکن مهر در استان 51 هزار واحد بود اضافه نمود: از این تعداد تنها چهار هزار و 400 واحد باقی مانده و بقیه تحویل متقاضیان شده است.

وی اضافه نمود: واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، سلماس، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین دژ و بوکان قرار گرفته است.

حمزه لو با اشاره به اینکه بیش از 500 واحد مسکن مهر طی آبان سال جاری تحویل متقاضیان داده شد، اعلام کرد: طبق برنامه ریزی ها قرار است تا انتها آذرماه جاری نیز 429 واحد مسکن مهر به بهره برداری و به متقاضیان تحویل داده گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه تخصصی برطرف موانع مساکن مهر استان اشاره نمود و گفت: نشست های مشترک با بانک های عامل، شرکت های خدمات رسان و شهرداری ها در مورد برطرف مسائل و مسائل واحدهای باقی مانده به صورت منظم برگزار می گردد.

طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش شروع شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسکن مهر در آذربایجان غربی سال جاری به خط انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن مهر در آذربایجان غربی سال جاری به خط انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید