مجوز دولت به پورمحمدی

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران: وزیر دادگستری مجاز به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت های جمهوری ترکمنستان و سلطان نشین عمان اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

مجوز دولت به پورمحمدی

به گزارش گروه رسانه های دیگر وبلاگ روشینا، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز سه شنبه خود نوشت:

هشدار وزارت کشور درباره گواهی های یک شرکت خصوصی

بر اساس بخشنامه چندی پیش وزارت کشور به همه استانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های کشور به آنها اعلام شده است که با توجه به پیگیری های دانشگاه تهران، مدارکی که توسط یکی از شرکتهایی که با استفاده از نام این دانشگاه اقدام به صدور مدارک معادل در رشته های مختلف می نماید، اعتبار علمی نداشته و نباید گواهی های صادره توسط این مجموعه خصوصی به عنوان مدرک دانشگاه تهران محسوب و تایید گردد.

مجوز دولت به پورمحمدی برای همکاری با 2 همسایه شمالی و جنوبی ایران

بر اساس مجوز روزهای اخیر هیئت دولت به پورمحمدی وزیر دادگستری، وی مجاز خواهد بود با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت های جمهوری ترکمنستان و سلطان نشین عمان در چارچوب متن مورد تأیید هیئت دولت اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

وبلاگ روشینا: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم

به "مجوز دولت به پورمحمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز دولت به پورمحمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید