قاچاق کالا اساسی ترین چالش امنیت اقتصادی در کشور

به گزارش وبلاگ روشینا، سردار هداوند گفت: امنیت شغلی در صورتی شکل آرمانی به خود خواهد گرفت که برای افزایش سرمایه گزاری های کلان و توجه به تولیدات داخلی تلاش کنیم.

قاچاق کالا اساسی ترین چالش امنیت اقتصادی در کشور

به گزارش ، صبح روز پنجشنبه چهارم مهر ماه نخستین کمیسیون امنیت اقتصادی و حمایت از کسب و کار با حضور سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس های تخصصی و اعضای بنیاد نیکوکاری و مشارکت های مردمی امین، فعالان اقتصادی و هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها، برگزار شد.

جانشین پلیس پایتخت هدف از این نشست را هم فکری و هم افزایی بین فعالان اقتصادی و مسئولان در راستای کاهش موانع تولید و بهبود محیط کسب و کار بیان نمود و گفت: امنیت اقتصادی و امنیت شغلی از جمله حق های اولیه هر انسانی است و دست اندرکاران و کاربران مداخله گر در این موضوع باید موانع موجود را بردارند تا امر امرار و معاش و امنیت شغلی افراد حاضر در جامعه به سهولت امکان پذیر باشد.

این مقام ارشد انتظامی بر نقش نیروی انتظامی در برقرای امنیت اقتصادی کشور اشاره داشت و همچنین بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه ها در این زمینه تأکید کرد.

وی موضوع قاچاق کالا را به عنوان اساسی ترین چالش برای امنیت اقتصادی بیان نمود و تأکید کرد: امنیت شغلی در صورتی شکل آرمانی به خود خواهد گرفت که برای افزایش سرمایه گزاری های کلان و توجه به تولیدات داخلی تلاش کنیم و این موضوع جز با ارتقاء سهولت کسب و کار و کاهش موانع موجود و جلوگیری از اطاله روند امورات اداری میسر نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قاچاق کالا اساسی ترین چالش امنیت اقتصادی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاچاق کالا اساسی ترین چالش امنیت اقتصادی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید