فرودگاه های بالی از ماه جاری پروازهای بین المللی را از سر می گیرند

به گزارش وبلاگ روشینا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، فرودگاه های بالی از ماه جاری پروازهای بین المللی را از سر می گیرند.

فرودگاه های بالی از ماه جاری پروازهای بین المللی را از سر می گیرند

مقام های جزیره بالی واقع در اندونزی اعلام کردند از این ماه فرودگاه های این کشور به روی مسافران بین المللی باز خواهد شد تا این جزیره یک قدم دیگر به احیای صنعت گردشگری که در دوران کرونا دچار خسارت شده بود نزدیکتر شود.

از چهاردهم اکتبر پذیرش مسافران از چند کشور تعیین در فرودگاه Bali Ngurah Rai آغاز خواهد شد. بر این اساس پروازهای بین المللی از کشورهای چین، ژاپن، نیوزیلند، کره جنوبی و امارت متحده عربی از چهاردهم اکتبر می توانند وارد بالی شوند.

براساس مقررات کنونی، مسافران واجد شرایط سفر به بالی، شهروندان اندونزی و مسافران خارجی که مجوز کار یا ویزای تجاری دارند، هستند. این مسافران باید هشت روز را در یک هتل به هزینه خودشان قرنطینه شوند.

بالی مهمترین مقصد گردشگری اندونزی محسوب می شود و بسته بودن مرزهای این جزیره به روی گردشگران خارجی صنعت گردشگری را ویران کرده و ده ها هزار شغل را از بین برده است. اندونزی با ثبت نزدیک به 143هزار مورد مرگ، بیشترین آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در آسیای جنوبی را به ثبت رسانده است.

از ماه آوریل سال گذشته از ورود گردشگران خارجی به اندونزی جلوگیری شده و پروازهای بین المللی فقط در جاکارتا و شهر مانادو فرود آمده اند.

منبع: همگردی

به "فرودگاه های بالی از ماه جاری پروازهای بین المللی را از سر می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های بالی از ماه جاری پروازهای بین المللی را از سر می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید