فاوره:قهرمانی در جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، امره جان اگر آماده باشد، بازی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ روشینا، لوسین فاوره به پیشروی تیمش در جام حذفی آلمان امیدوار است.

فاوره:قهرمانی در جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، امره جان اگر آماده باشد، بازی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ روشینا، لوسین فاوره در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وردربرمن در دور سوم رقابت های جام حذفی آلمان بر آمادگی شاگردانش تاکید نمود.

سرمربی تیم فوتبال بوروسیادورتموند گفت: 2 یا 3 بازیکن مشکل مصدومیت دارند. احتمالا تا روز بازی مسئله ای نداشته باشند. دلینی اما غایب است. امکان تغییرات کوچک در ترکیب وجود دارد. مثلا زاگادو شرایط بازی را پیدا نموده است.

همچنین سرمربی دورتموند درخصوص امکان بازی امره جان اضافه کرد:امروز با او صحبت می کنم. اگر آماده باشد امکان حضورش در بازی وجود دارد.

فاوره در مورد شرایط رقیب گفت: وردربرمن شرایط دشواری را در هفته های اخیر داشته است. همچنین بازی های آن ها نزدیک بوده است.

بروسیا دورتموند در 3 هفته نیم فصل دوم 3 برد کسب نموده و 15 گل نیز به ثمر رسانده است. سرمربی دورتموند از این شرایط تیم لذت می برد: در حال حاضر بسیار به ما خوش می گذرد. همه چیز خیلی خیلی خوب است و اعتماد زیادی به وجود آمده.جیدون سانچو در سیستم ما عالی کار می نماید و بازیکنی بسیار مهمی است. خودش را به خوبی وفق می دهد و تقریبا توانایی بازی در تمامی پست های هجومی را دارد. اهمیت دارد که بازیکنان هجومی در کارهای دفاعی هم مشارکت نمایند. به طور مثال سانچو این کار را در بازی مقابل یونیون برلین انجام داد. در یک صحنه پس از طی 50 متر او توپ را برای ما به دست آورد.

سرمربی دورتموند همچنین از جابجایی تیم ابراز رضایت کرد و اضافه کرد: فکر می کنم جابجایی ما خیلی خوب بود. هالند چیزهای زیادی نشان داده، با این حال او هنوز 19 ساله است و می تواند باز هم پیشرفت کند. امره جان هم به زمان احتیاج دارد. او در نیم فصل اول زیاد بازی ننموده است.برای من مهم است که تا انتها ادامه دهیم و قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاوره:قهرمانی در جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، امره جان اگر آماده باشد، بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره:قهرمانی در جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، امره جان اگر آماده باشد، بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید