ساخت 50 درصد مدارس با یاری خیرین

به گزارش وبلاگ روشینا، سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی سه سال گذشته نزدیک به 50 درصد مدارس با یاری خیرین ساخته شده است گفت: خیرین در یک سال 3000 میلیارد تومان از اندوخته های خود را با عشق و علاقه وارد مدرسه سازی نموده اند.

ساخت 50 درصد مدارس با یاری خیرین

به گزارش وبلاگ روشینا، علیرضا کاظمی در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور با بیان اینکه عشق به وطن و عشق خدمت به مردم این سرزمین در وجود خیرین مدرسه ساز خارج از کشور شعله ور است گفت: پاسداشت این عشق و قدردانی از ایشان، خودش یک فرهنگ ارزشمند و اقدام خلاقانه و به جایی بود.

وی اضافه کرد: عشق به وطن و عشق به تعلیم و تربیت و آینده این کشور در وجود خیرین موج می زند و قلبشان برای ایران می تپد. مجموعه خیرین کشور و عملکرد مجمع خیرین و جامعه خیرین مدرسه ساز ر ا که می نگریم پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در کشور است و بزرگترین خدمت ها را به مردم انجام داده و هیچ مدالی پرافتخارتر از آن نیست.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید به خیرین تبریک گفت که از اوایل دهه 70 تا کنون عملکرد بی سابقه ای داشته اند و طی سه سال گذشته نزدیک به 50 درصد مدارس با یاری خیرین ساخته شده است گفت: آنها همپای دولت و برای مردم کارهای بزرگی انجام داده اند. یکی از دستاوردهای خیرین ساخت مدرسه ،است اما دستاورد بزرگتر آنها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، از خودگذشتگی و به مسائل مردم فکر کردن است که بسیار ارزش دارد.

کاظمی اضافه کرد: خیرین در یک سال 3000 میلیارد تومان از اندوخته های خود را با عشق و علاقه وارد مدرسه سازی نموده اند و این لطف الهی است که شامل حالشان شده است. خوشا به حال خیرین که مورد لطف الهی قرار گرفته و به شکرانه این لطف همچنان مدرسه می سازند.

وی با تاکید بر اینکه تشخیص درست و استتراتژیک برای هزینه کردن منابع در راه مدرسه سازی هم خودش لطف الهی است گفت: صدقه جاری که در نظام تعلیم و تربیت ساری و جاری می کنید سال ها برای شما اندوخته خواهد بود و برای ایران هم سرافرازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساخت 50 درصد مدارس با یاری خیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 50 درصد مدارس با یاری خیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید