خبرنگاران عرضه سیم کارت رایگان در استان بوشهر اینترنتی شد

به گزارش وبلاگ روشینا، بوشهر-خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: برای خرید سیم کارت رایگان به منظور ثبت نام وام نیازی به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان دولت نیست.

خبرنگاران عرضه سیم کارت رایگان در استان بوشهر اینترنتی شد

علی سملیان روز یکشنبه در این رابطه اضافه کرد: پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر به منظور جبران تبعات منفی مالی ویروس کرونا یکی از برنامه های حمایتی دولت است،

وی اعلام کرد: متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را به صورت پیامک به وزارت رفاه اعلام نمایند و یکی از شرایط این است که سیم کارت باید به نام یارانه بگیر ثبت شده باشد.

سملیان ادامه داد: این موضوع سبب ازدحام جمعیت زیادی از سرپرستان خانوار مقابل دفاتر پیشخوان برای خرید سیم کارت شده بود که می توانست موجب شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر استان بوشهر عنوان نمود: به منظور حفظ سلامت افراد مقرر شد، اپراتورهای تلفن همراه به صورت اینترنتی ثبت نام را انجام دهند و شرکت پست موظف به تحویل سیم کارت درب منزل افراد است.

سملیان عنوان نمود: در این راستا از هم استانی ها تقاضا می گردد از مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای خرید سیم کارت خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عرضه سیم کارت رایگان در استان بوشهر اینترنتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عرضه سیم کارت رایگان در استان بوشهر اینترنتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید