خاطره بازی AFC با صعود استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم آسیا

به گزارش وبلاگ روشینا، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو برگزار می گردد.

خاطره بازی AFC با صعود استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه این مسابقات، در گزارشی به بازی های به یادماندنی مرحله یک چهارم نهایی سال های گذشته لیگ قهرمانان پرداخته است. در این گزارش به برد استقلال مقابل بوریرام تایلند در سال 2013 و برد پرسپولیس مقابل الدحیل در سال 2018 اشاره شده است.

در سال 2013 استقلال در بازی رفت با گل خسرو حیدری به پیروزی رسید. در بازی برگشت شاگردان امیر قلعه نویی پیروز شدند با شوت از راه دور آندرانیک تیموریان مسابقه را با نتیجه 2 بر یک به سرانجام برسانند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

AFC درباره بازی پرسپولیس و الدحیل هم به حضور پرشمار تماشاگران در استادیوم آزادی که از آن به عنوان یکی از بزرگترین و پرشورترین استادیوم ها یاد نموده است، اشاره داشته است.

پرسپولیس در بازی رفت مقابل الدحیل با یک گل شکست خورده بود. در بازی برگشت هم در خانه خود گل اول را دریافت کرد اما سپس با گل های سیدجلال حسینی، سلطان البریک (گل به خودی) و گادوین منشا توانست به این بازی برگردد و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. پرسپولیس آن سال به فینال لیگ قهرمانان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خاطره بازی AFC با صعود استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره بازی AFC با صعود استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید