جزئیات حضور هاشمیان در فدراسیون فوتبال؛ وحید در انتظار تایید اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ روشینا، علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هاشمیان برنامه هایش را به اسکوچیچ ارائه داد و درباره مسائل فنی با یکدیگر صحبت کردند. موارد مطرح شده در این جلسه را اسکوچیچ در روز های آینده آنالیز می نماید و نتیجه نهایی را اعلام خواهد نمود.

جزئیات حضور هاشمیان در فدراسیون فوتبال؛ وحید در انتظار تایید اسکوچیچ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ روشینا، دراگان اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی اش درباره انتخاب دستیار گفته بود که فعلاً با گزینه های مختلفی در حال مذاکره است. البته که درباره حضور وحید هاشمیان در میان دستیارانش از حضور دستیاران کادر قبلی استقبال کرد و در آخر هم از ضرب المثل کروات استفاده کرد و گفت: هر سری یک ابر دارد.

یک روز بعد از بیان این صحبت ها، اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال با وحید هاشمیان جلسه ای برگزار کرد تا برای حضور در تیم ملی مورد آنالیز قرار بگیرد. وحید هاشمیان، ظهر دیروز (یکشنبه) به فدراسیون فوتبال رفت و امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با تأیید جلسه او با اسکوچیچ گفت: در این جلسه، هاشمیان برنامه هایش را به اسکوچیچ ارائه داد و درباره مسائل فنی با یکدیگر صحبت کردند. موارد مطرح شده در این جلسه را اسکوچیچ در روزهای آینده آنالیز می نماید و نتیجه نهایی را اعلام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات حضور هاشمیان در فدراسیون فوتبال؛ وحید در انتظار تایید اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حضور هاشمیان در فدراسیون فوتبال؛ وحید در انتظار تایید اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید