بولونیا در پی تمدید قرارداد میهایلوویچ با وجود بازگشت سرطانش

به گزارش وبلاگ روشینا، باشگاه بولونیای ایتالیا میخواهد قرارداد سرمربی صربستانی خود را تمدید کند.

بولونیا در پی تمدید قرارداد میهایلوویچ با وجود بازگشت سرطانش

به گزارش وبلاگ روشینا، باشگاه بولونیا آماده است تا قرارداد سینیشا میهایلوویچ را برای یک سال دیگر تمدید کند، این در حالی است که این مربی 53 ساله روز گذشته (شنبه) در یک کنفرانس خبری گفت که پس از بازگشت سرطان خونش مجبور به انجام چرخه درمانی نو در بیمارستان خواهد شد. او قبلاً در سال 2019 به این بیماری مبتلا شده بود و پس از سه دوره شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان بهبود یافته بود، اما حالا دوباره باید با این بیماری دست و پنجه نرم کند.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داد، جوی ساپوتو مالک کانادایی باشگاه بولونیا و کلودیو فنوچی مدیر اجرایی باشگاه آماده هستند تا قرارداد میهایلوویچ را برای یک سال دیگر تمدید نمایند که او را تا سال 2024 در این باشگاه نگه خواهد نمود. این مربی صربستانی در سه سال اخیر خود عملکرد تاثیرگذاری در بولونیا داشته است و مدیران باشگاه علیرغم بازگشت بیماری سرطانش مایل هستند حمایت خود از او را از این طریق نشان دهند.

میهایلوویچ به علت چرخه درمانی نو تعدادی از بازی های پیش روی بولونیا را از دست خواهد داد و این بدین معنی است که میروسلاو تانیگا دستیار وی به جای سینیشا راهنمایی روسوبلو را برعهده خواهد داشت.

بولونیا در فصل جاری سری A ایتالیا، از 29 بازی 33 امتیاز گرفته و در حال حاضر در رده دوازدهم این رقابت ها جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بولونیا در پی تمدید قرارداد میهایلوویچ با وجود بازگشت سرطانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولونیا در پی تمدید قرارداد میهایلوویچ با وجود بازگشت سرطانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید