برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس

به گزارش وبلاگ روشینا، سموری از برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس اطلاع داد و گفت: سال جاری هم این جشن به صورت نمادین در 2 مدرسه برگزار می گردد.

برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس

به گزارش خبرنگار از،محمد سموری، رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان با بیان اینکه شرایط برای بازگشایی مدارس در موسیان در حال مهیا شدن است گفت: هماهنگی های لازم برای بازگشایی مدارس در حال اجرا است و آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس داریم.

سموری به برگزاری جشن بازگشایی مدارس در ابتدایی مهرماه اشاره و اضافه نمود : همه ساله جشنی نمادین برای بازگشایی مدارس برگزار می گردد که این سال جاری هم این جشن به صورت نمادین در 2 مدرسه برگزار می گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان ادامه داد: علاوه بر برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دبیرستان 13 آبان شهر موسیان، مدرسه سیدالشهدای روستای حمزه از توابع بخش دشت عباس هم این جشن را برگزار خواهد نمود.

او افزود : جشن شکوفه ها هم در 2 مدرسه رودکی و شرافت این اداره برگزار خواهند شد.

سموری در انتها با تاکید بر اینکه این جشن ها با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار خواهند شد گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم است که در این راستا اینگونه جشن ها با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت سختگیرانه پروتکل ها برگزار می شوند تا خطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید