با همین شیوه بازی قهرمان لیگ برتر می شویم، اردوی خارجی هنوز قطعی نشده است

به گزارش وبلاگ روشینا، اوسمار ویرا گفت: اگر تیم پرسپولیس با همین روند ادامه بدهد به طور حتم قهرمان لیگ برتر فوتبال می گردد.

با همین شیوه بازی قهرمان لیگ برتر می شویم، اردوی خارجی هنوز قطعی نشده است

اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رجحان این تیم برابر تیم مس کرمان اظهار کرد: همانگونه که قبل از بازی هم گفتم بازی آسانی در لیگ سال جاری وجود ندارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی سختی بود. نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم، اما گلی نزدیم. در نیمه دوم با خروج کمال نفرات بیشتری در 18 قدم داشتیم و در نهایت روی یک ارسال به گل رسیدیم.

او درباره نتایج یک بر صفر پرسپولیس گفت: اگر با همین رویه جلو برویم قهرمان می شویم، اما قبل از بازی نمی توانیم نتیجه را انتخاب کنیم که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر؛ اما گل نخوردن می تواند خوب باشد.

مربی پرسپولیس درباره برنامه های این تیم در تعطیلات لیگ برتر بیان نمود: چیزی که اکنون به آن فکر می کنیم استراحت ذهنی و بدنی است. بهتر است بازیکنان با آرامش کنار خانواده و دوستانشان اوقات خوش و آرامی داشته باشند. پس از جام جهانی در لیگ و جام حذفی بازی های سختی خواهیم داشت و باید از لحاظ فیزیکی، جسمی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.

ویرا درباره اردوی خارجی پرسپولیس اظهار کرد: درباره این موضوع صحبت می کنیم. هیچ چیز قطعی نیست، اما خیلی خوب است بازیکنان در یک اردوی خارجی 11-12 روز کنار هم باشند تا در یک شرایط خوب تمرین نموده و شرایط بهتری به دست آوریم.

وبلاگ روشینا ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با همین شیوه بازی قهرمان لیگ برتر می شویم، اردوی خارجی هنوز قطعی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همین شیوه بازی قهرمان لیگ برتر می شویم، اردوی خارجی هنوز قطعی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید