بازگشت رسمی جان تری به چلسی

به گزارش وبلاگ روشینا، اسطوره باشگاه چلسی پس از گذشت چهار سال از جدایی اش از این تیم به این باشگاه انگلیسی بازگشت.

بازگشت رسمی جان تری به چلسی

به گزارش وبلاگ روشینا، باشگاه چلسی امروز (یکشنبه) به طور رسمی خبر از بازگشت جان تری به این باشگاه داد. اسطوره آبی پوشان لندنی که در سال 2017 از این تیم جدا شد و سال انتهای دوران حرفه ای اش را پیش از بازنشستگی در استون ویلا سپری کرد، در رده آموزشگاه باشگاه چلسی کار مربیگری اش را آغاز خواهد نمود.

پیش از این نشریه سان خبر داده بود؛ کاپیتان سابق آبی پوشان لندنی که پیش از این امیدوار بود که از یک تیم لیگ فزونی پیشنهاد مربیگری دریافت کند؛ به چلسی برمی گردد تا به عنوان مربی یکی از تیم های پایه باشگاه و مسئول نظارت بر فرایند استعداد های جوان باشگاه مشغول به کار گردد.

آخرین فعالیت مربیگری جان تری 41 ساله کار به عنوان دستیار مربی در تیم استون ویلا بود که از سال 2018 آغاز و در سال 2021 به انتها رسید. گفته می گردد پتر چک به عنوان مشاور فنی و ورزشی باشگاه چلسی راه را برای بازگشت او هموار نموده است.

جان تری بین سال های 1998 تا 2017 در باشگاه چلسی عضویت داشت و ضمن ثبت 717 بازی و 67 گل زده، به این تیم برای کسب 17 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشت رسمی جان تری به چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رسمی جان تری به چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید