الخلیفی: قهرمانی پاری سن ژرمن را به کادر درمانی فرانسه تقدیم می کنیم

به گزارش وبلاگ روشینا، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن قهرمانی تیمش در لوشامپیونه را به کادر درمانی فرانسه تقدیم کرد.

الخلیفی: قهرمانی پاری سن ژرمن را به کادر درمانی فرانسه تقدیم می کنیم

به گزارش وبلاگ روشینا، پس از اعلام پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان لوشامپیونه در فصل ناتمام، ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه با انتشار یک بیانیه به چنین اتفاقی واکنش نشان داد.

او در این باره گفت: ما می خواهیم این عنوان قهرمانی را به تمام اعضای کادر درمانی و سایر قهرمانان تقدیم کنیم. تعهد و فداکاری آنها در این هفته های طولانی اخیر شایسته ستایش ما بوده است. تصمیم دولت فرانسه برای توقف فصل را درک می کنیم و به آن احترام می گذاریم. همانطور که دولت همیشه گفته، سلامتی باید اولویت همه باشد.

او در ادامه اضافه نمود: می خواهم از بازیکنان، مربی و کارکنان ورزشی و پزشکی و سایر کارمندان باشگاه برای تلاش فوق العاده تشکر کنم. این جام قهرمانی پاداشی برای تعهد روزانه آنها است. در این دوران سخت، امیدوارم این قهرمانی شادی و امید برای تمام هواداران به ارمغان بیاورد. حمایت بی قید و شرط آنها باعث حرکت رو به جلوی باشگاه شده است. صمیمانه از آنها سپاسگزارم. در نهایت، از تمام شرکای تجاری برای وفاداری شان در این شرایط سپاسگزارم. نمی توانم تا زمانی که شرایط به ما اجازه بدهد، برای جشن دریافت این قهرمانی در کنار خانواده بزرگ پاری سن ژرمن صبر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الخلیفی: قهرمانی پاری سن ژرمن را به کادر درمانی فرانسه تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی: قهرمانی پاری سن ژرمن را به کادر درمانی فرانسه تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید