افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان، رشد 400 درصدی بودجه شهرداری

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/کرمان شهردار کرمان گفت: در هفتۀ جاری و به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانۀ فرهنگ ویژۀ بانوان در خیابان جهاد به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان، رشد 400 درصدی بودجه شهرداری

سیدمهران عالم زاده در نشست شورای شهر کرمان اظهار کرد: پویش افتتاح شهرداری کرمان با بهره برداری از 500 هزار مترمربع آسفالت در قالب فاز نخست پویش آسفالت، به هفتۀ سی ویکم رسیده و این پروژه به صورت مشترک توسط پیمانکار و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و عمدۀ آن در منطقه چهار شهری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سردی هوا، فرایند آسفالت معابر را کُند کرده بود و با گرم تر شدن هوا، آسفالت معابر سرعت می گیرد، اضافه نمود: طبق هدف گذاریِ پویش آسفالت، در مدت یک سال، یک میلیون و 830 هزار مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت خواهد شد.

عالم زاده درخصوص ساماندهی سگ های بدون صاحب بیان کرد: از زمانی که شهرداری متولی ساماندهی سگ های بدون صاحب شده، کارها به خوبی پیش می رود و با حمایت حامیان حیوانات، سایت دوم رهاسازی در حال آماده شدن است و عقیم سازی هم آغاز شده و ادامه دارد.

شهردار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تکمیل آسفالت آرامستان جدید و تخلیه و جانمایی قبور پیش ساخته، بیان کرد: برای اجرای گلبرگ دوم، پیمانکار انتخاب شده و کار خود را آغاز کرده؛ ضمن اینکه گلبرگ اول آرامستان جدید، ظرف یک ماه آینده به طور رسمی افتتاح می شود.

وی با اشاره به آغاز دفن در آرامستان جدید کرمان قبل از نوروز، گفت: این مهم مستلزم همراهی مردم و عدم خاک سپاری در قبرستان قدیم است.

عالم زاده در ادامه بیان کرد: پیاده راه سازی میدان توحید در هفتۀ جاری با حضور استاندار کرمان به طور رسمی آغاز خواهد شد.

شهردار کرمان با بیان اینکه سایر پروژه های عمرانی ازجمله بوستان ها و خانه های فرهنگ مشارکتی نیز هم چنان در قالب پویش افتتاح شهرداری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در هفتۀ جاری و به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانۀ فرهنگ ویژۀ بانوان در خیابان جهاد به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تحقق 90 درصدی بودجۀ شهرداری تا انتها سال خبر داد و اضافه نمود: بودجۀ شهرداری سه سال اخیر 400 درصد رشد داشته که افتخار بزرگی برای شهرداری کرمان و نتیجۀ همکاری و تلاش همۀ کارکنان و مدیران شهرداری و شورای شهر است.

شهردار کرمان از تکمیل پروژۀ تقاطع غیرهم سطح سربازان گمنام امام زمان (عج)، آماده سازی و جدول گذاری اطراف آن و بهره برداری از این پروژه تا قبل از انتها سال جاری خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان، رشد 400 درصدی بودجه شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان، رشد 400 درصدی بودجه شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید