اشتغالزایی در هیات تنیس

به گزارش وبلاگ روشینا، ورزشکاران در رده قهرمانی دچار مسائل زیادی هستند که باید از سوی مسئولان بررسی شود. چراکه قهرمانان باعث افتخار شهر و کشور هستند پس نباید به راحتی از کنار آنها گذشت و مسائل شغلی و معیشتی آنها را نادیده گرفت.

اشتغالزایی در هیات تنیس

به گزارش وبلاگ روشینا ورزشکاران بسکمک به دلیل نداشتن تمکن اقتصادی از ورزش دست کشیده و راه دیگری را در پیش گرفته اند که این مساله باعث خسران در ورزش حرفه ای استان البرز و حتی کشور می شود. این مسائل از دید مسئولان پنهان مانده و اقدامی انجام نمی دهند اما اکنون هیات تنیس در اقدامی جالب به فکر شغل و حرفه این ورزشکاران بوده است. با توجه به مسائل بیکاری و اشتغال در جامعه هیات تنیس البرز برای بیش از 50 نفر از اشتغالزایی کرده است.

دبیر هیات تنیس البرز در این باره گفت: در ماه های اخیر با توجه به ظرفیت این ورزش در ایجاد اشتغال، از این فرصت استفاده حداکثری را کردیم. جعفر سهرابی همچنین درخصوص اشتغال ورزشکاران گفت: هیات تنیس خاکی هیچگونه اقدامی درراستای ایجاد اشتغال ورزشکاران نمی تواند بکند. این مسئول هیات تنیس خاکی درخصوص وضعیت مربیان این رشته نیز گفت: مربیان و داوران این رشته از دستمزد و شرایط خوبی بهره مندند.

وی ادامه داد: زیرساخت های ورزش تنیس از جمله جمع آوری توپ ها، کارگران و سایر موارد منجر به ایجاد بیش از 50 شغل شده است. وی با بیان این که ورزش به تنهایی می تواند در بسکمک از اهداف اقتصادی نقش اساسی داشته باشد، افزود: ما در این هیات تلاش کردیم تا در زمینه اقتصادی نیز مثمر ثمر واقع شویم. جعفری با اشاره به این که وجود نگاه اقتصادی به ورزش در کشور ما ضروری است، افزود: امروز ورزش در دنیا از حالت تفننی خارج شده و برخی فعالان اقتصادی ورزش را اداره می کنند که ضمن پیشبرد اهداف اقتصادی خود کمک بسکمک به ورزش نیز انجام می دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اشتغالزایی در هیات تنیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی در هیات تنیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید